البرز

رایزنی نماینده مجلس برای ارتقاء لشکرآباد و رامجین/جاده سهیلیه نیازمند اعتبار ملی است

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ مجلس در بازدید از روستای لشکرآباد از توابع شهرستان چهارباغ، گفت: به طور جدی پیگیر ارتقاء لشکرآباد به شهر هستیم. در این راستا با وزارت کشور نیز رایزنی لازم صورت خواهد گرفت.

وی ضمن تاکید بر اهمیت پروژه تعریض جاده سهیلیه، یادآور شد: با توجه به حضور استعدادهای ورزشی در لشگرآباد افزایش زیرساخت‌های ورزشی این منطقه در دستورکار است، زمین انتخاب شده و لازم است مراحل اداری آن و جذب اعتبار به سرعت پیگیری خواهد شد.

نماینده مجلس در ادامه به توسعه زیرساخت‌های لشگرآباد در خصوص تأمین خدمات همچون برق، گاز، آب، جاده‌ها و… بیان کرد: هیچ تعارفی با مدیران نداریم و افرادی که کم کاری دارند قطعا برخورد خواهد شد.

حدادی در بخش دیگری اظهار کرد: مصوبه ای در مجلس به تصویب رسید که بیان می‌کند اعتبارات شهرستانهای نوپا باید تامین شود، فرماندار محترم شهرستان پیگیری کند که کدام اداره‌کل اقدامات لازم را انجام داده و کدام کم‌کاری کرده است.

چهار اداره‌ای که باید هرچه سریعتر در شهرستان مستقر شوند

فرماندار چهارباغ نیز طی این نشست ضمن تاکید بر اهمیت استقرار ادارات در شهرستان با هدف توسعه هرچه بهتر زیرساخت‌ها، ادامه داد: ادارات آموزش و پرورش، آب منطقه‌ای، راه و شهرسازی و راهداری هرچه سریعتر در چهارباغ مستقر شوند. در این خصوص هیچ کوتاهی قابل قبول نیست.

شمیرانی ضمن تاکید بر جذب اعتبارات ملی باپیگیری ادارات کل،تصریح کرد: اعتبار ۳ میلیاردی برای اجرای پروژه جاده سهیلیه پیش بینی شده است که کافی نیست؛ نیاز است جاده سهیلیه به عنوان پروژه ملی تعریف شود و از طریق جذب اعتبارات ظرف دو سال آتی تعریض وساماندهی استاندارد شود.

وی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی شهرستان افزود: کشاورزی مدرن وهوشمند،گلخانه های علمی
اصلاح بذر، اصلاح شبکه آبرسانی، تبدیل دامداری سنتی به صنعتی، تعریف ومطالعه منطقه ویژه اقتصادی کشاورزی و توریسم کشاورزی از دیگر مسائلی هست که باید با همکاری دستگاه‌@های ذیربط دردستور کار واولویت باشد.

امنیت و آرامش امروز را مدیون انقلاب اسلامی هستیم

حجت‌الاسلام قادر محمدی، امام جمعه چهارباغ نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش و همت مسئولان شهرستانی و استانی در راستای مستقل شدن چهارباغ، یادآور شد: استقلال شهرستان کمک کرد تا بتوانیم ضمن تخصیص بودجه کافی در راستای ارائه خدمات به شهروندان گام برداریم.

محمدی با اشاره به اینکه آرامش و رفاه امروز را مدیون و مرهون انقلاب هستیم، ادامه داد: نباید شرایطی فراهم شود که مردم از اوضاع ناراضی باشند، امروز تمام مسئولین موظف هستند در راستای ایجاد و تشدید رضایت و اعتماد در میان مردم اقدام کنند.

امام جمعه چهارباغ در پایان تصریح کرد: در همین راستا انتظار می‌رود با ارتقا بخش رامجین و لشگرآباد بتوانیم ضمن جذب اعتبار خدمات بیشتری به مردم منطقه ارائه کنیم.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا