اخبار ورزشی

ربیعی: بازی با مس یکی از سخت‌ترین کارهایم در ۱۸ سال مربیگری است

ربیعی: بازی با مس یکی از سخت‌ترین کارهایم در ۱۸ سال مربیگری است

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: ابتدا ابراز همدردی می‌کنم با اتفاقات اخیر در غزه افتاده است. درباره بازی فردا باید خیرمقدم و خوش‌آمد بگویم به تیم مس رفسنجان. برای من این بازی حال و هوای خاصی دارد چون مس رفسنجان تیمی است که خیلی این تیم را دوست دارم و به لحاظ احساسی یکی از سخت‌ترین مواجه‌های فنی‌ام در ۱۷،۱۸ سال مربیگری است.

وی افزود: با صدای رسا می‌گویم که خودم را بسیار به مردم رفسنجان مدیون می‌دانم چون به من خیلی لطف داشتند. این شهر یک جای ویژه است چون ۴ سال خاطرات خوب با مردم رفسنجان داشتم و آنها من را قابل دانستند و مرا یک شهروند افتخاری رفسنجان قبول کردند. این یکی از تندیس‌های ارزشمندی است که در زندگی‌ام دریافت کرده‌ام.

بازدید سهیل مهدی از ورزشگاه شماره یک شهدای صنعت مس رفسنجان

وی ادامه داد: مس رفسنجان تیمی بسیار خوبی و پر از بازیکنان باتجربه و کادرفنی محترمی است. اگر بیشتر از این صحبت کنم شاید یک مقدار غلو کنم. مس تیم خوبی است و این موضوع را هم سال گذشته و امسال نشان داده است. می‌دانیم بازی مهمی برابر تیم خوبی داریم و سعی می‌کنیم با تمرکز و با پلن‌بندی‌هایی که در بازی داریم بازی را جلو ببریم. الان با افتخار در خدمت تیم ریشه‌دار ذوب‌آهن هستم و خوشحالم که کاری برای این تیم بزرگ انجام می‌دهم. صحبت‌های زیادی می‌توان درباره ذوب‌آهن کرد، این تیم مشکلاتی دارد ولی الان زمان بیان کردن آن نیست و هواداران ما در آینده باید از مشکلات و مسائل باشگاه مطلع شوند.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه در بازی‌های گذشته تیمش در مسیر روبه‌رشدی قرار داشته و اینکه می‌تواند در دو بازی خانگی آینده مقابل مس و تراکتور این روند را تکرار کند؟ تصریح کرد: این فصل می‌تواند جزو شروع‌های خوب لیگ برای ذوب‌آهن باشد. نوع جدول و قرعه‌کشی نیم فصل اول برای ذوب‌آهن طوری است که با سپاهان، فولاد، گل‌گهر، استقلال، تراکتور و مس رفسنجان باید در نیم‌فصل اول در خانه بازی کنیم، یعنی ۵ تیم از ۶ تیم اول فصل گذشته، با بقیه تیم‌ها هم در خانه خودشان بازی می‌کنیم. باید بتوانیم از دل این گردنه‌ها و مسیری که هست در نیم‌فصل اول عبور کنیم. در نیم فصل دوم باید ترمیم‌ها و تقویت‌هایی را انجام دهیم تا مسیر بهتری را طی کنیم. آن چیزی که مطلوب من است دوست داریم همین‌طور پشت سر هم نتایج مطلوب‌تری بگیریم. این نتایج خوب فقط مربوط به تیم فنی و تیم کاری نیست، نتیجه‌گیری در فوتبال زنجیره‌های متصل به هم در ابعاد مختلف دارد که در آینده درباره آن صحبت خواهم کرد.

ربیعی در واکنش به این موضوع که با توجه به سال‌ها فعالیت در رفسنجان، چه آنالیزی از مس دارد؟ گفت: بازی آسانی در لیگ برتر نداریم و با توجه به اتفاقاتی که امسال جاری شده و تغییراتی که در ابتدای فصل داشتیم و تعدیل بازیکنان بزرگسال سطح مسابقات وارد کیفیت‌مداری شد. مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است. ۱۲ بازیکن بزرگسال این تیم از فصل گذشته هستند و چند بازیکن خوب دیگر به این تیم اضافه شدند و در کل این تیم باتجربه هستند.

وی یادآور شد: بازیکنانی مانند لک، شیمبا، میثم تیموری، حسن جعفری، سجاد شهباززاده و … باتجربه هستند. مس کادرفنی محترمی دارد. شناختی از بازیکنان گذشته این تیم دارم و تحلیل‌هایی از این بازی داشتیم. در ذوب‌آهن در شروع کارمان اعلام کردیم که دنبال رویش یک باور جدید هستیم و امیدوارم در این مسیر همه به ما کمک کنند. تا الان چیزهایی به هواداران‌مان اثبات کردیم ولی این موضوع نیاز به حمایت و برنامه‌محوری پیوسته دارد. ذوب‌آهنی که ۵۵ سال سابقه دارد و نایب‌قهرمان آسیا بوده،  شایسته این است که به اتفاقاتی که سال‌ها آن را ایجاد کرده است، برگردد. این تیم با تمام هواداران و پیشکسوتانش شایسته این است که اتفاقات بزرگتری را دوباره برای آنها ایجاد کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه برای حضور هواداران در بازی فردا برنامه‌ ویژه‌ای تدارک دیده شده است، عنوان کرد: من در جریان این برنامه‌ها نیستم ولی باید از کانون هواداران باشگاه تشکر می‌کنم. وقتی در قزوین بودیم، دیدیم که هواداران بانوان ما آمده‌اند و در انزلی و اراک هم دیدیم که  آنها حضور دارند. امیدوارم این اتفاق در اصفهان هم برای ما رخ دهد تا از حضور هواداران بانو در ورزشگاه فولادشهر بهره ببریم.

ربیعی در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از هواداران تیمش برای حمایت از ذوب‌آهن دارد؟ گفت: هر جایی که بودم، هواداران و مردم ولی‌نعمت ما هستند. اگر کاری که می‌کنیم باید ولی‌نعمت خودمان را از خودمان راضی نگه داریم. هواداران و مردم عزیز ما ان‌شاءالله از تیم خودشان حمایت کنند و من هم ارادتم را به هواداران ذوب‌آهن و مس رفسنجان پرتاب می‌کنم.

وی درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در بازی با مس رفسنجان خاطرنشان کرد: آرش قادری که در بازی با استقلال خوزستان دچار پارگی رباط و نادر محمدی هم که در بازی مقابل شمس‌آذر اخراج شد و هر دو بازیکن‌مان در دفاع مرکزی را نداریم. یک بازیکن دیگر مصدوم داریم که باید ببینیم تا فردا وضعیت بازی پیدا می‌کند یا خیر.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا