کرمان

ربیعی: بازی بسیار مهمی را پیش رو داریم/ ورزشگاه سرچشمه شرایط خوبی دارد

به گزارش برگزیده های ایران از رفسنجان، ربیعی امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی بسیار مهمی را پیش رو داریم به دلیل اینکه عملکرد تیم آلومینیوم در هفته‌های گذشته بسیار مطلوب بوده و خودمان را مهیا کردیم برای این بازی و امیدواریم هر دو تیم فردا چه از لحاظ فنی و چه اخلاقی بازی خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: هم مصدوم و هم یکی دو بازیکن را هم به دلایل مختلف نداریم مجید الله‌یاری را به‌دلیل مصدومیت در بازی فولاد خوزستان نداریم چون کتف وی آسیب دیده است و باید از انجام فعالیت‌های فیزیکی دور باشد.

وی در خصوص محل برگزاری بازی‌های مس رفسنجان اظهار کرد: ورزشگاه سرچشمه شرایط خوبی از لحاظ استانداردها، چمن و رختکن‌ها دارد و مشکلی نداریم و زمین رفسنجان هم بحث چمن آن با سرعت خوبی پیش می‌رود و در حال حاضر بازی‌های ما در سرچشمه برگزار خواهد شد.

ربیعی خاطرنشان کرد: در ورزشگاه‌های کشور که الان در شهرهای مختلف رفتیم در رفسنجان این ورزشگاه به نظر من استانداردها را دارد نواقصی که داشت که اهم آن به صورت کامل برطرف شد برای من مربی کیفیت زمین چمن بسیار خوب و باکیفیت است و می‌توانیم روند بهتری از سرعت و کیفیت بازی روی زمین هم ما و هم تیم مقابل داشته باشد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا