اخبار ورزشی

رجائیان: پنالتی ما مشکوک بود/ ۷،۸ نفر باید اخراج می‌شدند

رجائیان: پنالتی ما مشکوک بود/ ۷،۸ نفر باید اخراج می‌شدند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، محمد رجاییان  پس از برتری ۲ بر یک آلومینیوم مقابل هوادار در خصوص جنجال‌های آخر این مسابقه گفت: این برد را به مردم اراک، بازیکنان، کادرفنی، هیئت مدیره و همه عزیزیانی که دوست داشتند ما ببریم تبریک می‌گویم. محمود فکری به عنوان سرمربی و دین‌محمدی به عنوان مربیان هوادار از اراک خاطرات خوبی دارند و ما نیز از این دوستان خاطرات خوبی داریم. یک مقدار از این جنجال‌ها خارج از قواعد و استانداردهای فوتبال بود.

وی اضافه کرد: همه عزیزان سرمربی ما را می‌شناسند. حسینی یکی از محترم‌ و با شخصیت‌ترین سرمربیان فوتبال ایران است و حتی زمانی که نیمکت ما  قصد سر و صدا داشت،  این اجازه را به آنها نداد.  از یک جایی به بعد تنهایی داور در وسط زمین به خاطر فشارهای نیمکت هوادار باعث اشتباهات زیاد او شد.

حسینی: می‌توانستیم راحت‌تر برنده شویم/ قضاوت داور بی‌غل‌وغش کارشناسی شود

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک با اعتراف به اشتباه داور در اعلام پنالتی به سود این تیم گفت: پنالتی اول که به سود ما گرفته شد به نظرم مشکوک بود، اما این دلیل نمی‌شود داور مسابقه‌ای که فیلم آن همه جا پخش می‌شود با بدترین اتهامات و صحبت‌ها روبه‌رو شود. اگر فیلم داوری را بررسی کنید، ۷،۸ بازیکن و مربی باید اخراج می‌شدند که شاید یکی، دو نفر از ما بودند ولی بیشتر از آنها بود. برد و باخت دیگر اینقدر ارزش ندارد.

رجائیان در پاسخ به این سوال که داور در سطح این دیدار بود، گفت: این بازی خیلی مهم بود و محمود فکری در مصاحبه قبل از بازی گفته بود که سطح رقابت ما در سال‌های گذشته نشان داده که رقیب همدیگر هستیم، اما نمی‌دانم برد و باخت چقدر ارزش دارد. مردم می‌توانند فیلم مسابقه را از ابتدا نگاه کنند و به فوتبال، شخصیت، رفتار و کردار نمره دهند. به نظر من داور بعد از صحنه پنالتی که  اعتراف می‌کنم ۶۰ به ۴۰ یا ۷۰ به ۳۰ پنالتی نبود و به سود ما گرفت، باید یک پنالتی و اخراج به سود ما اعلام می‌کرد. دروازه‌بان تیم حریف بازیکن ما را زد و به خاطر آن اشتباهی که کرده بود این را نگرفت و اینجا بازی یِر به یِر دیگر تمام شد.

وی تاکید کرد: بعضی داوران را داریم که اشتباه هم می‌کنند، اما مسلط هستند و با قاعده بقیه سوت‌ها را می‌زنند و دیگر هیچ کسی راجع به آن اشتباه حق اعتراض ندارد. داور بعد از اشتباهی که انجام داد زمام بازی از دستش خارج شد و حریف بیش از اندازه‌ اعتراض کرد. نباید این حرف‌ها را بزنم و آنها دوستان ما هستند و اداره کردن یک تیم در بخش خصوصی خیلی کار سختی است و نتیجه گرفتن برای آنها مهم است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا