اخبار ورزشی

رحمتی: ابتدا دنبال این هستیم که نساجی را به رتبه‌ای تک‌رقمی برسانیم/ این سقف قراردادها فقط حساسیت‌ها را بیشتر می‌کند

رحمتی: ابتدا دنبال این هستیم که نساجی را به رتبه‌ای تک‌رقمی برسانیم/ این سقف قراردادها فقط حساسیت‌ها را بیشتر می‌کند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، سیدمهدی رحمتی سرمربی نساجی در حاشیه تمرین عصر امروز (سه‌شنبه) این تیم اظهار داشت: شرایط ما و حال بازیکنان با دیدن تماشاگران نساجی خوب بود. مردم هم حال خوبی از دیدن تیم‌شان داشتند و شرایط عالی بود. اولین حُسن تماشاگران، افزایش حس مسئولیت‌پذیری ماست و آنها مسئولیت ما را بیشتر می‌کنند. نساجی متعلق به مردم قائمشهر است و هواداران، این تیم را عاشقانه دوست دارند. تلاش می‌کنیم تمام انرژی خودمان را بگذاریم تا آنچه که شایسته مردم قائمشهر است، به آنها عرضه کنیم.

کاپیتان نساجی در لیگ بیست‌وسوم مشخص شد

نساجی ۴۸ گل خورده بود و باید تیم را از پایه درست می‌کردیم
وی در مورد جذب بازیکنان متعدد از آلومینیوم گفت: نساجی فصل گذشته ۴۸ گل در لیگ برتر و جام حذفی دریافت کرد و در جایگاه سیزدهم لیگ ایستاد. به همین خاطر نیاز بود که تیم را از پایه درست کنیم. تلاش کردم بازیکنانی را بیاورم که یک سال مرا تحمل کردند و با هم کار کرده بودیم. قرارداد آنها با آلومینیوم تمام شد.

آزادی و حسینی اگر به نساجی نمی‌آمدند به تیم‌های دیگر می‌رفتند
سرمربی نساجی با بیان اینکه فقط محمدرضا آزادی و احسان حسینی با آلومینیوم قرارداد داشتند، تصریح کرد: قراردادشان بند فسخ داشت و مبلغ آن را پرداخت کردند. چه بسا اگر این دو به نساجی نمی‌آمدند، به تیم‌های دیگری می‌رفتند. نمی‌خواستیم زمان را برای هماهنگی از دست بدهیم و شش سهمیه لیگ برتری خریدیم. جلساتی با اعضای کادر فنی داشتیم و با هم بر سر یک سهمیه باقیمانده بحث می‌کنیم.

ترکیب اولیه نساجی شرایط خوبی خواهد داشت و از این بابت نگرانی نداریم
رحمتی در پاسخ به این پرسش که خرید بعدی نساجی در چه پُستی خواهد بود، خاطرنشان کرد: این یک سهمیه را که در پُست وینگر یا هافبک وسط خواهد بود، باید با دقت و وسواس بیشتری جذب کنیم. دو بازیکن خارجی به ما اضافه می‌شوند و تلاش می‌کنیم این اتفاق زودتر بیفتد تا به هماهنگی برسیم. ترکیب اولیه نساجی شرایط خوبی خواهد داشت و از این بابت نگرانی نداریم.

این سقف قراردادها فقط حساسیت‌ها را بیشتر می‌کند
وی در مورد وضع قانون سقف بودجه برای باشگاه‌های فوتبال ایران بیان کرد: اولین نفری بودم که مرا به فدراسیون بردند. از بالا تا پایین قرارداد ۳۵۰ میلیون تومانی مرا خواندند و گفتند مشکلی نیست. با این حال قراردادم همان زمان حدود یک میلیارد تومان بود. این سقف قراردادها فقط حساسیت‌ها را بیشتر می‌کند و سبب آزار بیشتر تیم‌ها می‌شود. برخی تیم‌ها مطابق با شرایط مالی خودشان خرید می‌کنند. نساجی نه بازیکنی را گران خرید و نه هزینه آنچنانی کرد.

سرمربی نساجی مازندران درباره بازیکنان خارجی آتی تیمش عنوان کرد: امسال لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم و شاید بازیکنان خارجی برای باشگاه کمی گران‌تر دربیایند. مجبوریم خارجی‌هایی بیاوریم که توان بازی در لیگ قهرمانان را داشته باشند.

نیان بند فسخ ندارد و مجبوریم در خدمتش باشیم!
رحمتی در مورد وضعیت آداما نیان اظهار داشت: او بند فسخ ندارد و مجبوریم در خدمتش باشیم! او در این مدت کنار ماست و بازیکن خوبی است. امیدواریم متقابلاً به هم کمک کنیم. نیان رقم قرارداد بالایی دارد و ما نمی‌توانیم به باشگاه ضرر بزنیم. او در جمع ماست و تلاش می‌کنیم از این بازیکن استفاده کنیم.

ابتدا دنبال این هستیم که نساجی را به رتبه‌ای تک‌رقمی برسانیم
وی در پاسخ به این پرسش که چه هدفی را با نساجی مازندران دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: نساجی طی سه سال گذشته، رتبه خوبی در لیگ برتر نداشته است. ابتدا دنبال این هستیم که نساجی را به رتبه‌ای تک‌رقمی برسانیم و در این جایگاه ثابت بمانیم. می‌خواهیم تیمی باشخصیت و لیاقت مردم قائمشهر داشته باشیم و در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنیم در حد بضاعت خودمان، نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

مشکل اصلی ما، زیرساخت‌ها و نداشتن بازیکنان جوان در لیگ هستند
سرمربی نساجی مازندران درباره رقابت تیم‌های ایرانی با باشگاه‌های عربستانی که از ستارگان جهان بهره می‌برند، گفت: مشکل اصلی ما، زیرساخت‌ها و نداشتن بازیکنان جوان در لیگ هستند. مربیان امنیت شغلی ندارند و ریسک نمی‌کنند که به بازیکنان جوان بازی بدهند. همین باعث می‌شود هر روز بیشتر از دیروز از کشورهای آسیایی و خلیج فارس عقب بیفتیم.

دنبال بازیکن خارجی ارزان هستیم
رحمتی در ادامه تصریح کرد: تیم‌های این کشورها دو ستاره جذب می‌کنند تا سایر بازیکنان، تغذیه و تمرین این نفرات را الگو قرار بدهند و پیشرفت کنند. ما چنین شرایطی نداریم و به دنبال بازیکن خارجی ارزان هستیم. بازیکنان خارجی هم عملکرد قابل انتظار را ندارند. سال گذشته دو بازیکن خارجی خوب (هانسل زاپاتا و والنتینو یوئل در آلومینیوم) داشتیم که عملکرد خوبی داشتند. هانسل هم سهمیه خارجی و هم لیگ برتری محسوب می‌شد و صلاح نبود او را جذب کنیم.

با نوازی دوست و برادر هستیم و مشکلی نداریم
وی در مورد جدایی محمد نوازی از جمع دستیاران خودش بیان کرد: سه سال در پدیده و آلومینیوم با نوازی کار کردیم. با هم دوست و برادر هستیم و مشکلی نداریم. تصمیم نوازی این بود که در استقلال فعالیت کند. یک مربی پرتغالی و یک ایرانی به کادر فنی اضافه می‌شود.

شاید اردویی حدوداً هشت روزه در ترکیه داشته باشیم
سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به این سؤال که آیا شاگردانش اردوی خارجی خواهند داشت یا خیر، عنوان کرد: اگر بتوانیم شرایط و بازی تدارکاتی خوبی برای خودمان فراهم کنیم، اردوی حدوداً هشت روزه‌ای در ترکیه خواهیم داشت.

تصمیم کلانتری جدایی از نساجی بود
رحمتی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران درباره وضعیت ایوب کلانتری اظهار داشت: تصمیم او بر این بود که از نساجی جدا شود.

وی درباره وضعیت سید حسین حسینی، رقیب چند سال پیش خود در دروازه استقلال تصریح کرد: از روز اول که تصمیم گرفتم مربی شوم، تلاش کردم درباره افراد دیگر صحبت نکنم. الان برای من فقط باشگاه، تیم و هواداران نساجی مهم هستند و تمام تمرکزم روی تیم خودم است.

دوست داشتم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان حریفان آسیایی باشیم
سرمربی نساجی مازندران در مورد ورزشگاه خانگی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: اطلاع ندارم که قرار است در ورزشگاه نقش جهان بازی کنیم یا استادیوم آزادی. دوست داشتم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان باشیم. من با تیم‌های دیگر در این ورزشگاه بازی و مربیگری کردم و می‌دانم شرایط برای رقبا خیلی سخت می‌شود. دوست داریم هواداران نساجی را کنارمان داشته باشیم.

حاضر نشدم یک امضا کنم تا در جام جهانی بازی کنم
رحمتی درباره اینکه محمد مایلی‌کهن گفته بود سرمربی تیم ملی ایران در انتخاب او به‌عنوان سرمربی نساجی تأثیرگذار بود، خاطرنشان کرد: احترام خاصی برای قلعه‌نویی و مایلی‌کهن قائل هستم. هر دوی آنها استاد من بودند و افتخارم بود که برای این دو عزیز بازی کنم. همه شما مرا می‌شناسید. بازی در جام جهانی شاید مهمترین اتفاق زندگی هر کسی باشد و افراد هر کاری برای رسیدن به آن انجام دهند. با این حال من حاضر نشدم یک امضا کنم تا در جام جهانی بازی کنم.

تلاش کردم نان بازوی خودم را بخورم و روی پاهای خودم بایستم
وی در ادامه اظهارات خودش گفت: خیلی بد است برای اینکه اسم افراد دیگری را بیاوریم و آنها را تبرئه کنیم، اسم امثال رحمتی را ببریم و او را خراب کنیم. تلاش کردم نان بازوی خودم را بخورم و روی پاهای خودم بایستم. تا جایی که بتوانم کمک می‌کنم؛ اگر هم نتوانم، همه را با یک خداحافظی خوشحال می‌کنم.

سرمربی نساجی در مورد وضعیت حنیف عمران‌زاده که شرایطی متفاوت با دوران بازیگری را می‌گذراند و تمرینات بازیکنان را به‌صورت جدی دنبال می‌کند، بیان کرد: ما از آن وضعیت خارج شدیم و حنیف به‌صورت جدی کار می‌کند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا