اخبار ورزشی

رحمتی: برای بازی با الهلال آنقدر انگیزه داریم که کیفیت زمین برای ما بی‌اهمیت است

رحمتی: برای بازی با الهلال آنقدر انگیزه داریم که کیفیت زمین برای ما بی‌اهمیت است

به گزارش خبرگزاری برگزیده، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال در چارچوب هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همانطور که می‌دانید فردا با پرافتخارترین و بهترین تیم قاره آسیا بازی داریم که چندین و چند سال است که در این مسابقات نتایج خیلی خوبی گرفته است و قهرمانی‌های زیادی دارد. امسال هم آنها شرایط متفاوتی با فوتبال آسیا دارند و با توجه به بازیکنانی که جذب کردند شرایط خیلی خوبی دارند، ولی ما هم یک تیم خیلی جوان، باانگیزه و ماجراجو هستیم. ما برای اولین بار در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور داریم و دنبال اهدافی بسیار بزرگ هستیم که مطمئناً با برنامه‌ریزی خوب در سال‌های آینده با این جوان‌هایی که داریم به آن خواهیم رسید.

خودمان را برای یک جنگ تمام عیار آماده کردیم

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره اینکه وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه آزادی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: در مورد شرایط نامناسب و نامطلوب ورزشگاه آزادی من نباید جوابگو باشم. فکر می‌کنم ما در روزهای گذشته که بازدید داشتیم در حال سعی و تلاش بودند که شرایط ورزشگاه آزادی را بهتر کنند، ولی مطمئناً برای بازی فردا این اتفاق نخواهد افتاد. در بازی فردا انگیزه‌های خیلی زیادی هست که خوب بودن و بد بودن ورزشگاه آزادی را برای ما بی‌اهمیت می‌کند. مهمترین نکته این است که فردا بتوانیم در حضور هواداران خوب‌مان بازی و از انرژی مثبت آنها استفاده کنیم. ما خودمان را آماده کردیم برای یک جنگ تمام عیار. مطمئناً تک تک بازیکنان نساجی برای بازی فردا خودشان را آماده کردند و می‌دانند که چه شرایطی در بازی فردا وجود دارد و با توکل به خدا و تلاش بچه‌ها و حمایت هواداران بازی را سربلند به پایان می‌بریم.

تک تک ستاره‌های نساجی نقشی تعیین‌کننده دارند
سرمربی تیم فوتبال نساجی در واکنش به این موضوع که ملاکش از موفقیت و ناکامی در بازی فردا چیست و اینکه اگر نساجی برنده نباشد می‌تواند موفق باشد، تصریح کرد: تیم الهلال چه بازیکنان خارجی و چه بازیکنان داخلی‌اش همه تأثیرگذار هستند. ما برای بازی فردا ۲۵ ستاره داریم که تک تک‌شان نقشی تعیین‌کننده دارند. همین که بازیکنی داشته باشید که با تمام توان و انرژی‌ و تمرکزش بازی کند خودش یک ستاره است.

ماجراجویی در آسیا را با انگیزه و علاقه بیشتری دنبال می‌کنیم
رحمتی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «چقدر پیروزی در بازی فردا می‌تواند به صعود تیم نساجی از گروهش کمک کند؟»، خاطر نشان کرد: اینکه بخواهم بگویم که ما صعود می‌کنیم یا نه، مسئله‌ای است که اصلاً نباید به آن توجه کنیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و خدا را شکر گام اول را خیلی خوب برداشتیم. شرایط نساجی با بقیه تیم‌های حاضر در آسیا و حتی تیم‌های همگروه خودمان قابل مقایسه نیست. ما یک تیم جوان هستیم که ماجراجویی را در لیگ قهرمانان آسیا شروع کردیم و بعد از بازی اول حال همه بازیکنان و هواداران خوب بود و حس خوبی گرفتند. مطمئناً این ماجراجویی را با انگیزه و علاقه بیشتری دنبال خواهیم کرد. ان‌شاءالله که بتوانیم نماینده‌ای خوب و شایسته برای کشورمان، استان مازندران و فوتبال ایران باشیم.

نبودن یکسری از بازیکنان الهلال قدرت این تیم را کاهش نمی‌دهد
وی در واکنش به طرح این موضوع که خیلی‌ها این عقیده را دارند که با خط خوردن بازیکنانی مثل یاسین بونو و روبن نوس از فهرست تیم الهلال قدرت این تیم کاهش یافته است، اظهار داشت: قدرت الهلال کجاست؟ شما می‌خواهید که هشت بازیکن خارجی‌اش بازی کند؟ نمی‌توان گفت که بودن یک بازیکن یا نبودن بازیکنی دیگر قدرت یک تیم را کم یا زیاد می‌کند. اتفاق خوبی است برای مربی الهلال که هشت بازیکن خارجی دارد که می‌تواند در هر بازی پنج بازیکن را بازی دهد. نبودن یکسری از بازیکنان الهلال قدرت این تیم را کاهش نمی‌دهد و آنها نسبت به شرایط بازی با ما بازیکنان‌شان را انتخاب کرده‌اند و فکر می‌کنم تمام نفرات جلوی این تیم هستند و قطعاً قدرت‌شان کم نشده است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این پرسش که «بهتر نبود AFC در این خصوص (استفاده از بازیکنان خارجی) قوانین سخت‌گیرانه‌تری می‌گذاشت؟»، گفت: ترجیح می‌دهم در این خصوص صحبت نکنم، به خاطر اینکه در حیطه وظایف من نیست و ان‌شاءالله در ادامه اتفاقات بهتری بیفتد.

۲۵۸۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا