Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
رزمایش ضد پهپادی آمریکا - کره‌جنوبی - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

رزمایش ضد پهپادی آمریکا – کره‌جنوبی

رزمایش ضد پهپادی آمریکا – کره‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، این رزمایش در ضمن برنامه‌های سئول برای تقویت آمادگی خود در پی نفوذهای پهپادی کره شمالی در اواخر سال گذشته میلادی برگزار شد.

این تصاویر نشان دادند، این مانور مشترک نظامی آمریکا و کره جنوبی در محل پایگاه هوایی کونسان در شهر گونسان در ۲۷۵ کیلومتری جنوب سئول در روز سه شنبه گذشته برگزار شد.

در یکی از این تصاویر یک افسر نیروی هوایی آمریکا در مانور شبیه سازی مقابله با پهپادهای دشمن، در حال هدف گیری یک سلاح ضدپهپاد است.

این سلاح ضدپهپاد طبق اعلام ارتش آمریکا مبتنی برای مختل سازی فرکانس‌های رادیویی بوده و می‌تواند پهپادهای دشمن را خنثی کند.

در یک عکس دیگر نیز یکی از اعضای یک تیم خنثی سازی مهمات انفجاری نیروی هوایی کره جنوبی مشغول چک کردن یک پهپاد بوده و “لباس محافظ” طراحی شده برای محافظت از پرسنل در برابر مواد منفجره احتمالی موجود در پهپاد را پوشیده است.

عملیات نفوذ پهپادهای کره شمالی به کره جنوبی در ماه دسامبر، عدم آمادگی ارتش کره جنوبی را در برابر چنین ادوات کوچکی که به طور بالقوه می توانند سلاح های مرگبار حمل کنند، آشکار کرد.

کره جنوبی اخیراً یک سری برنامه‌های ضد پهپادی را از جمله مانورهای منظم، ایجاد سیستم اشتراک گذاری همزمان اطلاعات برای هدف‌گیری و تامین ادواتی نظیر تفنگ های مختل‌کننده پهپاد ارائه کرد.

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا