تهران

رزمایش علمدار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از تهران، سرهنگ انارکی فرمانده گردان واکنش سریع منتظران شهادت در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: رزمندگان گردان واکنش سریع فاتحین منتظران شهادت، شامل رزمندگان شهرستان‌های پیشوا و قرچک در راستای استمرار امر آموزش و همچنین تقویت امورات نظامی پیش عملیات‌های محوله، اقدام به برگزاری دوره ۳ روز کردند.

وی گفت: تعدادی از رزمندگان حاضر در این رزمایش در ابتدا اقدام به پیاده روی شبانه در کویر به مسافت بیش از ۱۰ کیلومتر به صورت مستمر با حضور فرمانده سپاه ناحیه پیشوا کردند تا میزان آمادگی جسمانی آنها برآورد شود.

 

فرمانده گردان واکنش سریع منتظران شهادت بیان کرد: بعد از اتمام پیاده روی شبانه، این رزمندگان دوره‌های آموزش جهت یابی در شب به وسیله ستاره‌ها و روش‌های مطمئن دیگر را پشت سر گذاردند تا در میادین نبرد بتوانند به راحتی در شب مسیر حرکت درست را پیدا کرده و به حرکت خود ادامه دهند.

انارکی با بیان اینکه تمرین کمین و ضد کمین یکی دیگر از عناوین آموزش داده شده به رزمندگان است، بیان کرد: نحوه درست انجام کمین علیه تجهیزات و نفرات دشمن و همچنین نحوه صحیح فرار از کمین دشمن بدون تلفات از مسائل اساسی آموزش داده شده به حاضران در این رزمایش بود.

وی تصریح کرد: از دیگر مباحث آموزشی برای حاضران در رزمایش، تمرین پیشروی منظم و با برنامه بود که با توجه به عوارض طبیعی موجود در محل رزمایش، این قسمت از آموزش رزمندگان با کیفیت عالی برگزار شد.

فرمانده گردان واکنش سریع منتظران شهادت ضمن بیان اینکه مراسم صبحگاه در محل رزمایش با یاد شهدا و امام‌راحل(ره) برگزار شد، خاطر نشان کرد: تک به ارتفاع و انجام مانور احاطه‌ای با رعایت تمام اصول نظامی و تصرف مقر دشمن از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط رزمندگان بود که مورد رضایت کافی قرار گرفت.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا