لرستان

رزمایش کمک مومنانه؛ توزیع ۲۲ هزار بسته غذایی در لرستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، احسان جهانبخش ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: رزمایش امروز در ادامه نهضت کمک‌های مومنانه برگزار شد که امروز و طی این مرحله ۲۲ هزار بسته معیشتی در همه شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۶ هزار بسته معیشتی در خرم‌آباد بلافاصله پس از پایان رزمایش توزیع خواهد شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه از مرحله نخست رزمایش مومنانه تاکنون ۳۳۹ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده، افزود: این تعداد بسته بین ۷۶ هزار خانوار در چندین مرحله پخش شده است.

جهانبخش همچنین از طبخ بیش از یک میلیون و دویست هزار پرس غذا از ابتدای سال تاکنون خبر و ادامه داد: طی این بازه زمانی ۸۰ هزار بسته کمک جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا شده است.

وی با اشاره به اهدای ۳۸ هزار بسته لوازم‌ااتحریر بین دانش‌آموزان نیازمند، گفت: رزمایش‌ها همچنان در روزها و مراحل مختلف ادامه خواهد داشت.

مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: این مجموعه در طرح شهید سلیمانی نیز فعالیت‌های داشته، نیروهای جهادی بسیج سازندگی در تیم‌های حمایتی و مراکز درمانی و مراقبتی در خدمت بیماران کرونایی و خانواده‌های آن‌ها بوده و هستند.

جهانبخش با اشاره به اقدامات عمرانی بسیج سازندگی استان، اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون ۵۰۰ واحد مسکونی کمیته‌امداد تحویل مددجویان شد، ۴۰۰ واحد تعمیرات و بازسازی منازل در سطح استان داشتیم.

 وی ادامه داد: ۱۰۰ تانکر آب‌رسانی بین عشایر و روستاییان توزیع شد، ۲۵ کیلومتر کانال آب‌بر کشاورزی ایجاد گردید که آبیاری بالغ بر هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی را بهینه ساخت.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا