کرمانشاه

رسیدگی به حوائج مردم، در وقت احتیاج آنان سبب قوام جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در دیدار تعدادی از طلاب و روحانیون استان با  بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم تأکید کرد و اظهار داشت: حل مشکلات مردم باعث ثبات و امنیت جامعه است.

وی گفت: انفاق را باید با دید وسیع نگاه کرد، زیرا در انفاق برکاتی و حسناتی است که جامعه را به آرامش و امنیت می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: اسلام را ترویج و حمایت کنیم، زیرا در این حمایت‌های معنوی و مادی است که اسلام و معنویت گسترش پیدا می‌کند و سیره خداوند متعال و حضرات معصومین (ع) همین بسط و گسترش اسلام و دین بوده است.

وی پیرامون اهمیت رسیدگی به گرفتاری‌های مردم، تأکید کرد: کسانی که به ما مراجعه می‌‌کنند، از طرف خداوند آمده‌اند، لذا باید خوشحال باشیم، یکی از آموزه‌های دینی ما کمک‌به دیگران است، زیرا در این حرکت است که عدالت گستری یافته و جامعه قوام می‌یابد و رسیدگی به حوائج مردم، اعمال خیرخواهانه است که برکت به زندگی ساری و جاری می‌شود و یادمان باشد از تمام‌ زندگی ما خدمت کردن برای ما می‌ماند و همین مهم است.

علما تصریح کرد: باید همه ما اجتماع و نظام را پشتیبانی کنیم، همچون مرحوم‌ آیت‌الله مصباح تمام وجودش را وقف انقلاب و اسلام کرده بود، حاج قاسم سلیمانی و همه شهدا، خدمت به دین و انقلاب کردند، حضرات معصومین (ع) هم خود را وقف اسلام کردند.

وی اظهار داشت: هر کاری که از ما ساخته است انجام دهیم زیرا آموزه اسلام و دین است، امام راحل(ره) فرمایش می‌کردند ما به وظیفه عمل کرده و به نتیجه فکر نمی‌کنیم.

امام جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به سالروز میلاد حضرت مسیح (ع)، گفت: حضرت عیسی(ع) کلمات دلنشینی دارد که سخنان خداوند با آن حضرت است و یکی از آن‌ها امر به صبر است.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا