هرمزگان

رشادت و غیرت پاسداران انقلاب موجب ناکامی آمریکا در دزدی نفت ایران شد

به گزارش برگزیده های ایران از جزیره بوموسی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد پاک‌نژاد امام جمعه شهرستان بوموسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به سریال شکست‌های آمریکا در منطقه به ویژه شکست اخیر نیروهای آمریکایی در دزدی نفت ایران گفت: آمریکایی ها با دیدن رشادت نیروهای غیور ایران بعد از شش ساعت عقب‌نشینی کردند.

وی اضافه کرد: آمریکا هر بار که می‌خواهد بر شکست‌هایش سرپوش بگذارد متحمل شکست دیگری می‌شود.

حجت‌الاسلام پاک‌نژاد ضمن تبریک روز دانش آموز و تشکر از حضور دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در گردهمایی سیزدهم آبان ماه، خطاب به دانش آموزان و نوجوانان اظهار داشت: نکات قوت و ضعف خودتان را بشناسید و برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود تلاش کنید، بر خدا توکل کنید و ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف فراموش نشود.

وی از دانش آموزان خواست وقت خودشان را مدیریت کنند تا شیاطین جنی و انسی از وقت های اضافی سوءاستفاده نکنند، و برای مبارزه با دشمن همواره آماده باشند.

خطیب جمعه بوموسی خطاب به اولیا از آنان خواست با نوجوانان دستوری حرف نزنند و در جمع آنها را نصیحت نکنند چرا که تأثیر مثبت نخواهد داشت.

وی افزود: به نوجوانان توهین نشود و با دیگر دوستان و همسالانش مقایسه نگردد همچنین در تصمیم‌گیری‌ها نوجوانان مشارکت داده شوند.

حجت‌الاسلام پاک‌نژاد در رابطه با انتقال ارزاق مردم از بندرعباس به شهرستان به گلایه یکی از شهروندان اشاره کرد که سبزیجات خریداری شده اش بارگیری نشده و خراب شده بود و از مسؤولان خواست پیگیر رسیدن ارزاق مورد نیاز مردم به شهرستان باشند.

امام جمعه بوموسی از شهرداری برای رسیدگی محله به محله به نظافت و فضای سبز شهری تشکر و قدردانی کرد و افزود: وقتی وارد محله‌ای می‌شوند کار به صورت کامل انجام بگیرد و عزیزان محلات نیز با نیروهای شهرداری همکاری کنند.

وی اضافه کرد: همه قشرها دست به دست هم بدهند تا مسائل شهر حل بشود.

انتهای پیام/۳۲۶۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا