Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
رشد اقتصاد جهانی امسال چقدر پیش‌بینی شده است‌ - خبرگزاری برگزیده های ایران
اقتصادی

رشد اقتصاد جهانی امسال چقدر پیش‌بینی شده است‌

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل برگزیده های ایران به نقل از رویترز، مؤسسه بانکی بارکلیز انگلیس پیش‌بینی کرد که طی سال جاری اقتصاد جهانی رشد ۶ درصدی را به ثبت خواهد رساند.

این مؤسسه امروز گفت که البته نسبت به استانداردهای دهه قبل همچنان با روند کند بهبود اوضاع اقتصادی در جهان مواجه‌ هستیم.

در گزارش مؤسسه بانکی بارکلیز انگلیس آمده که بخش قابل توجهی از این رشد اقتصادی از سوی کشورهای توسعه یافته ایجاد خواهد شد و برای سال آینده هم رشد ۴.۴ درصدی پیش‌بینی می‌شود.

بارکلیز می‌گوید رشد اقتصادی چین در حال کاهش است و در حالی که امسال ۷.۸درصد مثبت خواهد بود این رقم برای سال آینده به حدود نصف کاهش یافته و ۴.۷ درصد رشد را به ثبت خواهند رساند.

یکی از دلایل افت رشد اقتصادی چین رویکرد سختگیرانه این کشور در اعمال قرنطینه‌های کرونایی است که می‌تواند روند بهبود اوضاع در این کشور را بیش از پیش سخت‌تر کند.

مؤسسه بانکی بارکلیز انگلیس می‌گوید که پیشرفت در زمینه داروهای پزشکی برای مقابله با بیماری‌ها از جمله کرونا می‌تواند مراجعات به بیمارستان‌ها را کاهش داده و جلوی اعمال قرنطینه‌های سراسری را بگیرند که این مسئله به نفع صنایع مختلف از جمله تفریحی و گردشگری تمام خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا