سمنان

رشد شهرک صنعتی دامغان/ تأمین برق موردنیاز انجام می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به همراه استاندار سمنان، فرماندار دامغان و تعدادی از مسؤولان اجرایی استان و شهرستان دامغان از پست در حال احداث ۶۳ به ۲۰ کیلوولت صنعتی دامغان بازدید کردند.

مجید وفایی، معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به رشد شهرک صنعتی دامغان و ضرورت توسعه زیرساخت انرژی و تأمین برق موردنیاز شرکت‌های متقاضی گفت: پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت صنعتی دامغان، زمینه تأمین برق متقاضیان برق در شهرک صنعتی شهرستان دامغان و توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را فراهم خواهد آورد.

وی با بیان مشخصات فنی و ویژگی‌های پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت صنعتی دامغان اظهار کرد: پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت صنعتی دامغان دارای دو فیدر خط، دو فیدر ترانس، دو دستگاه ترانس ۴۰ مگاولت آمپر، دو دستگاه ترانس کمکی ۲۵۰ کاوا، ۱۲ فیدر خروجی و دو دستگاه فیدر خازن است.

وفایی ایجاد زیرساخت انرژی برای توسعه بخش صنعت و تولید به‌منظور تأمین مصارف برق کارگاه‌ها و کارخانه‌های مستقر در شهرک صنعتی دامغان، بالا رفتن قابلیت مانور بار مصرفی در سطوح ولتاژی فوق توزیع و توزیع، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع، بهبود وضعیت ولتاژ و کاهش تلفات شبکه‌های فوق توزیع و توزیع در شهرستان دامغان را از اهداف پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت صنعتی دامغان برشمرد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان و علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از تلاش‌های صورت‌گرفته در توسعه زیرساخت انرژی در استان و توجه ویژه به صنایع در تأمین انرژی الکتریکی از مجموعه مدیران و کارکنان صنعت برق استان تقدیر کردند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا