اردبیل

رشد و توسعه شهرک‌های صنعتی یکی از ضروریات توسعه صنعت است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی نیر اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی عاملی مهم در جهت توسعه صنعت استان محسوب می‌شود که در صورت عدم حمایت از آن، سبب کمبود زیرساخت‌ها و در نتیجه فرار سرمایه‌گذاران از استان خواهد شد.

وی افزود: با توجه به بسترهای مناسب شهرک‌های صنعتی برای ایجاد تولید و اشتغال، سرمایه‌گذاران از این ظرفیت مهم می‌توانند در راستای توسعه صنعتی استان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: صنعت استان اردبیل از ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه صنعتی برخوردار است و دستیابی به این رشد، با احداث شهرک‌های صنعتی جدید، به عنوان راهکاری مناسب در جهت دستیابی به جهش سریع صنعت محسوب می‌شوند.

وی ضمن تشکر از استاندار اردبیل و مسؤولان ارشد استان نسبت به مقوله توسعه صنعتی، ادامه داد: خوشبختانه مسؤولان ارشد استان نگاه بلندی به توسعه شهرک‌های صنعتی دارند که امیدواریم با همراهی و مساعدت سازمان‌ها و ادارات ذیصلاح و خدمت‌رسان، نسبت به ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی جدید موفق‌تر عمل کنیم.

اهلی گفت: این شرکت از هیچ کوششی برای تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی از خود دریغ نخواهد کرد و توسعه زیرساخت‌ها نیز متناسب با جذب سرمایه گذاران در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا