خراسان شمالی

رشد ۱۶ درصدی طرح اشتغال مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۲ هزار ۶۶۴ طرح اشتغال در ۹ ماهه امسال اجرا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: در مجموع برای اجرای این طرح ها ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده است.

وی گفت: از این تعداد طرح اشتغال ایجاد شده در استان ۲ هزار و ۶۴ طرح از حوزه تسهیلات بانک های عامل با اعتبار ۱۱۵میلیارد تومان و در حوزه امدادی و هم افزایی در مجموع ۶۰۰ طرح با اعتبار ۶ میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: در مجموع ۲۴۶ میلیارد تومان در رابطه با اشتغال مددجویان تحت حمایت  این نهاد هدفگذاری شده بود که تاکنون ۵۰ درصد آن محقق شده است.

الهی راد گفت: درحوزه تسهیلات قرض الحسنه ۲۲۵ میلیارد تومان که ۵۲ درصد اعتبارابلاغی به بانک ها جذب شده است و در حوزه امداد نیز ۲۱ میلیارد تومان ۲۹ درصد آن جذب شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین چهار هزار و ۳۳۹ مددجوی این نهاد طی سال ۹۹ صاحب شغل شدند که ۳۴۵ مددجو توسط بنگاه‌های کاریابی و سه هزار و ۹۹۴ نفر نیز از طریق دریافت تسهیلات اشتغال مشغول به کار شدند.

الهی راد اظهار داشت: برای اشتغال‌زایی این افراد بیش از ۱۷۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از محل منابع بانک‌ها، صندوق امداد ولایت و توسعه طرح‌های اشتغال روستایی هزینه شد که ۲۰ میلیارد و ۷۰۰  میلیون تومان آن از محل منابع داخلی کمیته امداد و هم‌افزایی این استان و ۱۵۳ میلیارد و ۳۳۵ تومان آن نیز از محل تسهیلات بانکی پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/ن
 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا