تهران

رشد ۴ برابری شرکت‌های دانش بنیان نسبت به دو سال گذشته

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ورامین، صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران پیش از ظهر امروز در مراسم ۱۳ آبان در شهرک صنعتی خیرآباد، اظهار کرد: امروز تولید باعث عزت و سربلندی کشور شده است، امروز نماد استکبار آمریکا است، باید فضایی در کشور ایحاد کنیم که تولید کننده بتواند با خیال راحت به تولید بپردازد چرا که جنگ اقتصادی در همین کارخانه ها است و دشمن می‌خواهد ما در این زمینه شکست بخوریم، امیدواریم این فضایی که ایجاد شده بتوانیم از آن استفاده کنیم.

وی گفت: در کشور علی‌رغم تحریمی که اتفاق افتاد ما توانستیم به خودباوری و تولید دست پیدا کنیم و امروز مبارزه با استکبار یعنی اینکه باور داشته باشیم که می‌توانیم بر روی پای خود بایستیم.

مدیرعامل شهرک‌‌های صنعتی استان تهران افزود: امیدواریم در دولت سیزدهم این فضای حمایت از تولید به شکل مانع زدایی هرچه سریع تر حل شود و بتوانیم بسترهای لازم را برای فعالیت واحدهای صنعتی فراهم کنیم.

پرنیان گفت: بخش خصوصی از ما می‌خواهد تا موانع تولید را رفع کنیم که امروز در همه جای کشور فضای تولید شکل‌گرفته و همه بدنبال تولید هستد تا کار تولید توسعه پیدا کند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی مسیرها مشخص شده و همسنگ با قانون اساسی کشور است و امید است مشکلات این شهرک هرچه سریع برطرف شود و قطعا به روزهای خوش این کشور ایمان داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران عنوان کرد: در شش ماهه اول سال، چهار برابر نسبت به دو سال‌گذشته شرکت‌های دانش بنیان رشد داشته است و این نشان دهنده این است که حرکت ها در زمینه تولید شروع شده است.

کارخانه‌داری که یک نیروی کار اضافه کند و کارخانه خودش را سرپا نگه دارد درحال جنگیدن است

حجت الاسلام جعفز طزری امام جمعه خیرآباد ورامین در ادامه این مراسم بیان کرد: سه مناسبت در ۱۳ آبان قرار دارد یکی تبعید امام(ره)، به شهادت رساندن شهید محمد حسین فهمیده و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اگر نگاهی به این سه مورد بیاندازیم، رد پای آمریکای جنایتکار موج می زند.

وی گفت: یک روزی اعلام کردند روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار است و مخصوص کشور ما بود و کسی حق نداشت در آن زمان مرگ بر آمریکا بگوید اما امروز به برکت این ایام الله ها کار به جایی رسیده که باید بگوییم روزر جهانی ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی، چون دیگر تنها نیستیم.

امام جمعه خیرآباد افزود: امروز هرجای عالم حتی خود آمریکا را هم نگاه کنید می گویند مرگ بر دولت آمریکا، آن زمان جنگی بر علیه ما رخ داد و توانستیم باسریلندی از آن بیرون بیاییم، امروز هم آمریکا رو به افول است، امروز آمریکا مجبور است با جمهوری اسلامی ایران اجماع درست کند.

طزری بیان کرد: جنگ نظامی تمام شده اما امروز هم در جنگ قرار داریم و آن جنگ اقتصادی است که تنها روش جنگ تغییر کرده، اگر در جنگ نظامی بدنبال نیروهای مجرب می گشتیم، امروز هم چنین نیروهایی آن هم در جنگ اقتصادی می‌خواهیم، امروز اگر هر کارخانه داری که بتواند یک نیروی کار اضافه کند و کارخانه خودش را سرپا نگه دارد یعنی در حال جنگیدن است.

وی گفت: امروز ما در کشور به بازدارندگی رسیدیم و باید کسانی که در صحنه حضور دارند کار بلد باشند و بدانند که در جنگ باید برخی از محدودیت ها را برداشت.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا