لرستان

رشد ۷۷ درصدی اعتبارات جهاد کشاورزی لرستان / رتبه نخست کشت دانه های روغنی

رشد ۷۷ درصدی اعتبارات جهاد کشاورزی لرستان / رتبه نخست کشت دانه های روغنی

به گزارش برگزیده لرستان ، سید عماد شاهرخی دقایقی پیش در مراسم روز ملی روستا و عشایر در خرم‌آباد با حضور استاندار لرستان در سخنانی گفت : اعتبارات تملک دارایی بخش کشاورزی با تلاش مجموعه همکاران سازمان ‌ و حمایت‌های استاندار، امسال به ۱۷۲ میلیارد تومان رسیده که نشان از رشد ۷۷ درصدی نسبت به سالهای قبل دارد .

وی افزود : در سفر رییس جمهور با تلاش مجموعه مدیریتی استان و نمایندگان مجلس و شخص استاندار اعتبارات بخش کشاورزی با افزایش ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به ۱۸۵۵ میلیارد تومان تصویب و تامین گردید که یک اقدام بی سابقه برای بخش کشاورزی بشمار می رود .

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه تجهیزات مطلوب و مهمی نیز خریداری گردیده اظهار داشت : با رایزنی های صورت گرفته و با هدف کمبود حوزه ماشین آلات کشاورزی در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۵۰ دستگاه ادوات کشاورزی برای کشاورزان خریداری شده است .

شاهرخی ادامه داد : در حوزه کلزا امسال امسال نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشتیم و بالغ بر۶۰ درصد افزایش تولید کلزا در استان داشتیم و با تولید ۶۰۰۰ تن رتبه نخست کشور را کسب کردیم .

وی تصریح کرد : در دولت سیزدهم توسعه بخش کشاورزی در لرستان با سرعت بسیار بالایی شروع شده و با وضع فعلی افق روشن و امیدوارکننده ای برای کشاورزی استان پیش بینی می گردد .

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا