اخبار ورزشی

رضایی: قرارداد کشتی‌گیران ما معقول است/با پخش شدن ورزشکاران لیگ زیبا می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، دور رفت لیگ کشتی آزاد در گروه A در حالی پیگیری شد که تیم شرکت داروسازی سهند ارس با نتایج ۹ بر یک و ۱۰ بر صفر به ترتیب تیم های امید لرستان و آکادمی کشتی نادری خادم را مغلوب کرد و تیم برتر این گروه شد.

علیرضا رضایی سرمربی سهند ارس در گفت‌وگو با فارس درباره برگزاری دور رفت لیگ کشتی آزاد، گفت: تیم لرستان تیمی جوان، با انگیزه و با مهره‌های بومی بود، تیمی خوب و استخوان‌دار. مشهد هم تیم جوانی داشت که با همت مربیان زحمتکش شجاعت حضور در لیگ را پیدا کردند. بچه‌های ما هم بعد از چند وقت دوری از مسابقات محک خوبی خوردند. بعد از ۲ هفته دور برگشت آغاز می‌شود و برای این مسابقات هم برنامه خودمان را خواهیم داشت.

وی درباره عملکرد شاگردانش در دور رفت لیگ، خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان، المپیکی‌ها و کشتی‌گیران جوان ما که ۳ نفر از آنها را به دلیل حضور در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال در اختیار نداریم همه باانگیزه هستند. تیم یکدستی داریم که با تمهیدات کادر فنی و تلاش کشتی‌گیران به دنبال بهترین نتایج هستیم.

سرمربی تیم سهند ارس در پاسخ به سوالی درباره انتقاد کشتی‌گیران از قرارداد ناچیز در لیگ در مقایسه با رشته‌های دیگر، عنوان کرد: این بحث درست است اما باید ببینیم شرایط حضور اسپانسرها و کسانی که از کشتی حمایت می‌کنند به چه صورت است. لیگ کشتی باید با برنامه‌ریزی بهتر از نظر زمانی برگزار شود. لیگ اگر بخواهد در طول مدت یک ماه و نیم جمع شود اسپانسرها حمایت نمی‌کنند به همین دلیل زمان تعیین کننده است. قرارداد بچه‌های ما هم معقول است و از مدیریت باشگاه برای این حمایت تشکر می‌کنم.

نایب‌قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن درباره رقابت تیم‌ها در لیگ کشتی، یادآور شد: من از این جهت می‌گویم در شرایط نرمالی هستیم که در سالهای قبل تیم‌هایی که وضعیت مالی مناسب داشتند کمتر بودند اما الان این طور نیست همین باعث شده تا کشتی‌گیران طراز اول در ۳-۴ تیم پخش شوند، همین کشتی را زیبا می‌کند و پیش‌بینی را سخت.

ناتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا