خراسان رضوی

رعایت حقوق مردم، اصل بنیادین فعالیت‌های روابط عمومی شهرداری مشهد است

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدناصر نعمتی در اختتامیه کارگاه آموزشی تولید محتوا در روابط‌ عمومی که در بخش‌های آموزش اصول تولید محتوا، فنون تولید محتوا و کارخانه تولید محتوا با حضور مسئولان و کارشناسان امور روابط عمومی معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در کنار اقداماتی که تاکنون انجام می‌شده است باید به‌دنبال کیفیت بخشی و ارتقای اطلاع‌رسانی به مردم با روش‌های نوین و به‌روز باشیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اضافه کرد: روابط‌عمومی‌های بخش‌های مختلف شهرداری مشهد ظرفیت خوبی هستند که باید برای اطلاع‌یابی از نیازهای مردم و انتقال آن به بدنه مدیریتی شهرداری و همچنین اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجام شده در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم فعال‌تر از گذشته وارد عرصه شوند و در این مسیر ستاد نیز از آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: تنها اکتفا کردن به تولید خبر، آن‌ هم سخت‌خبرهای رایج از اقدامات خدماتی به شیوه‌های تکراری جواب نمی‌دهد، اعلام گزارش عملکرد بدون توجه به نیازها و خواسته‌های مردم روش خوبی برای اطلاع‌رسانی نیست و افکار عمومی نیز به آن توجه نخواهد کرد.

نعمتی تاکید کرد: معتقدم در انتشار خبر و اطلاع‌رسانی به‌ویژه تولید محتوای تصویری باید در کنار کمیت به ارتقای سطح کیفیت و محتوای بهتر برسیم به گونه‌ای که حاصل تعامل محتوایی ما با افکار عمومی به اقناع آن منجر شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد بر پرهیز از تولید محتوای تصویری خطی و بدون سناریو در روابط‌عمومی‌ها تاکید کرد و یکی از راه‌های گفتگو بین مدیریت شهری و مردم را پاسخ به نیازهای مخاطب از طریق تولید داده‌ها و اخبار دانست.

وی بیان کرد: پیگیری مطالبات مردم که توسط مرکز ۱۳۷ به شهرداری منتقل می‌شود یکی از مهمترین اولویت‌های روابط‌عمومی‌هاست و باید برای افزایش کارایی این سیستم پاسخگویی همراهی لازم را داشته باشند.

نعمتی تصریح کرد: روابط‌عمومی‌های مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌ها باید بیشتر از گذشته در تولیدمحتوای خلاقانه فعال شوند، این مطالبه جدی ماست و برای تحقق آن نیز آماده حمایت‌های لازم هستیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا