Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی به کاهش ۴۴ درصد کاهش یافت - خبرگزاری برگزیده های ایران
خراسان رضوی

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی به کاهش ۴۴ درصد کاهش یافت

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: میزان درصد رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی در خراسان رضوی به حدود ۴۴ درصد کاهش پیداکرده و این پایین‌تر از میانگین کشوری است. بنابراین بدان معنا است که باید اهتمام جدی‌ و گسترده‌تری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی بابیان اینکه حتماً باید برش‌های عملیاتی، بخشی و صنفی در مقابله با کرونا داشته باشیم، ادامه داد: باید به مدارس، سالن‌های پذیرایی، کارخانه‌ها و اصناف مسئولیت بدهیم و از ظرفیت بدنه مردمی در مقابله با ویروس منحوس کرونا استفاده کنیم. در این راستا هنر دستگاه‌های اجرایی این است که مردم را بسیج کنند.

وی خطاب به فرمانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تأکید کرد: آمادگی‌ها باید همچنان حفظ شود. بدین منظور حتماً گروه‌های ارزیاب برای سنجش میزان آمادگی دانشگاه‌های علوم پزشکی به شهرستان‌ها اعزام شود تا در مواجهه با پیک احتمالی بعدی، کمبودها مشخص و نیازمندی‌ها مرتفع شود.

نظری با تأکید بر تسریع سرعت واکسیناسیون در حاشیه شهر مشهد، خاطرنشان کرد: دعوت و اقناع مردم برای انجام عمل واکسیناسیون با جدیت بیشتری دنبال شود. همچنین ائمه جماعات در محافل و مساجد اهمیت این موضوع را برای مردم تبیین و مطرح کنند تا مردم عزیزمان سریع‌تر واکسینه شوند.

وی با اشاره به اهمیت کنترل مبادی ورودی به خراسان رضوی، بیان کرد: در مبادی ورودی به استان اعم از فرودگاه و مرز حتماً موضوع تست کرونا به‌طور جدی‌تر دنبال شود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای سنین ۶۰ سال به بالا و افراد دارای بیماری زمینه‌ای باید شروع شود.

وی به موضوعات مطرح‌شده در نشست صبح امروز ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: آمادگی برای مواجهه با پیک ششم، اقناع افکار عمومی، به‌روزرسانی پروتکل‌های بهداشتی، روند بازگشایی‌ها و یا رفع محدودیت‌ها، تجهیز بیمارستان‌ها، حمایت از حوزه واکسیناسیون، پرداخت مطالبات کادر درمانی، طرح شهید سلیمانی و حمل‌ونقل درون و برون‌شهری از موضوعات مطرح‌شده در جلسه صبح ستاد ملی مقابله با کرونا بود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا