کرمان

رفسنجان میزبان خانواده شهید «مهدی تحویلیان» خواهد بود/درخواست رفسنجانی‌ها از مادر شهید برای ماندن پیکر فرزندش در این شهر

به گزارش برگزیده های ایران از رفسنجان، رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) امروز در نشست خبری با موضوع استقبال از خانواده شهید مهدی تحویلیان از شهدای تازه شناسایی شده اظهار کرد: دانشگاه ولیعصر (عج) افتخار میزبانی سه تن از شهدای گمنام را دارد که سالیان گذشته بی‌نام و نشان در این مکان مأوا گرفته‌اند و به این میزبانی افتخار می‌کند.

وی ادامه داد: شهید مهدی تحویلیان در سال ۱۳۶۷ به عنوان یک رزمنده ارتشی از شهر اصفهان اعزام و به فیض عظیم شهادت نائل می‌شود و اکنون پیکر او در جمع این سه شهید در دانشگاه آرمیده است.

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان با اشاره به تشکیل ستاد مراسم استقبال از خانواده شهید و برگزاری جلسات متعدد با حضور مسؤولان استان، ارتش و بنیاد حفظ آثار و  نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، بیان کرد: روز پنجشنبه مراسم استقبال از مادر شهید از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح از میدان امام حسین (ع) شروع و به سمت دانشگاه ولیعصر (عج) انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: در این مراسم نیروهای نظامی و  انتظامی، مقامات کشوری و استانی حضور پیدا خواهند کرد و کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم به پاس قدردانی از خانواده شهید حضور پیدا خواهد کرد.

رنجبرکریمی بیان کرد: دانشگاه و مردم شریف رفسنجان یکی از خواسته‌هایشان ماندن پیکر پاک این شهید در این شهر است که ما این خواسته را به خانواده شهید منتقل خواهیم کرد که امیدواریم قبول کنند میزبانی این شهید را همچنان داشته باشیم.

مصطفی دهقان‌رجبی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان رفسنجان هم گفت: به محض اطلاع از احرازهویت یکی از سه شهید دانشگاه ولیعصر (عج) ستاد استقبال و جلسات متعدد تشکیل شد و فردا این مراسم برگزار می‌شود و  آن‌طور که شایسته است مردم شهیدپرور رفسنجان خانواه شهدا و ایثارگران در جهت استقبال هرچه باشکوه‌تر از این خانواده شهید پا به میدان بگذارند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا دین زیادی گردن ما دارند، خاطرنشان کرد: بنیاد شهید از خانواده شهدای جاویدالاثر شهرستان دعوت ویژه می‌کند که در این مراسم حضور داشته باشند چراکه آنها هم‌درد این خانواده شهید هستند.

دهقان‌رجبی متذکر شد: طبق تکلیف و وظیفه از خانواده شهید خواهش خواهیم کرد که شهیدشان همچنان میهمان ما باشد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا