هرمزگان

رفع تصرف۶۰میلیاردی اراضی دولتی در هرمزگان

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح عملیاتی مبارزه با جرایم اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از اقدام به تصرف غیرقانونی اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای شهرستان بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: با بررسی ها و انجام استعلامات صورت گرفته از ادارات مربوطه و بررسی های میدانی ماموران پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد، اراضی ملی به میزان ۷هزار و۵۰۰متر مربع از سوی متهم به صورت غیرقانونی تصرف شده است. 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه با هماهنگی مراجع قضائی، اراضی موصوف خلع ید شد، اظهار داشت: کارشناسان، ارزش زمین‌های مورد نظر را ۶۰میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. 

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از مواجه با اسناد و دلایل موجود به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. 

سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد: حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفان و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا