کهگیلویه و بویراحمد

رفع سرگردانی سرمایه‌گذار اولویت معاون جدید اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج؛ سید احسان عسکری در اولین روز کاری خود به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جوار بارگاه امامزاده قاسم علیه السلام و همچنین حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج و تجدید میثاق با شهدا در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های برنامه‌های خود در این حوزه اظهار کرد: برنامه‌های ما در چارچوب وظایف محوله و اهداف اقتصادی تعریف می‌شود.

 

وی گفت: برای رونق تولید و اشتغال و درآمد سرانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی حرکت می‌کنیم و در راستای بهبود فضای کسب و کار و تسهیل اخذ مجوزهای قانونی حرکت می‌کنیم و جهت بهبود شرایط سرمایه گذاری پنجره واحد را راه اندازی خواهیم کرد.

این مسئول تصریح کرد: پنجره واحد به این معنا که سرمایه‌گذاران نیازی به حضور در ادارات و دستگاه‌های مختلف نداشته و مجوزها در درون استانداری اخذ می‌شود و با چنین شرایطی دیگر شاهد سرگردانی سرمایه‌گذار نخواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در ادامه با بیان اینکه می‌بایست تولید و اشتغال سرلوحه همه برنامه‌ها قرار گیرد و دستگاه های مختلف برای رونق تولید و اشتغال همراه و هماهنگ باشند یادآور شد: نیازمند مشارکت همه آحاد مردم و دستگاه‌ها هستیم استانداری به عنوان راهبر و دستگاه هماهنگ کننده نظام اداری این مسیر را طراحی می‌کند.

وی افزود: همه دستگاه‌ها و نیروها با هماهنگی در راستای ارتقاء درآمد و همچنین سرمایه گذاری و اشتغال وضعیت را بهبود خواهند بخشید.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا