البرز

رفع مشکلات زیرساختی در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن البرز ضروری است

رفع مشکلات زیرساختی در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن البرز ضروری است

به گزارش برگزیده از البرز؛ «احمد افضلی» در ادامه سلسله جلسات روزهای دوشنبه کارگروه تخصصی نهضت ملی مسکن استان که با حضور مدیران کل مرتبط استانی و معاونین بانک مسکن استان در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد، گفت: سهمیه استان البرز در اجرای طرح ملی نهضت ملی مسکن،۹۸ هزار و ۸۵۸ واحد است که خوشبختانه با ورود عملیاتی استاندار البرز به نتایج خوبی دست یافته است.

وی افزود: نکته قابل تأمل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در بخش‌های مختلف؛ آب، برق و گاز است که امید می‌رود با تداوم مسیر خدمت رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم.

افضلی تأکید کرد: در حال حاضر سایت ۷۰ هکتاری ماهدشت و همچنین سایت های نظرآباد و فردیس نیازمند تامین خدمات زیربنایی است که باید به جد در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

وی یادآور شد: بخشی از واحدهای نهضت ملی مسکن در سفر اخیر رئیس محترم جمهوری به بهره برداری رسید و بخش دیگری نیز تا دهه مبارک فجر تحویل متقاضیان می شود.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با تعیین تکلیف و رفع مسائل زیرساختی و برخی مشکلات حقوقی، پروند مسکن مهر البرز در تا پایان سال ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.

گفتنی است در ادامه این نشست مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شهر جدید مهستان و بانک مسکن گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا