اردبیل

رفع مشکلات مردم به شکل شبانه‌روزی در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری یولن اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه گذشته در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به شرایط خاص و تعدد مشکلات موجود مردم استان اردبیل جهت رفع و کاهش مشکلات به شکل شبانه‌روز در حال تلاش هستیم.

وی افزود: در حال حاضر کشورمان مشکلات متعددی در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی دارد که رئیس جمهور و هیئت دولت بدون هیچ تعللی درصدد رفع مشکلات هستند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ماهیت برگزاری جلسات این چنینی رفع موانع و‌ شتاب تولید در استان اردبیل بوده که دستگاه‌های اجرایی استان به این نکته مهم توجه ویژه داشته باشند.

عاملی ادامه داد: رفع موانع و مشکلات موجود در حوزه تولید بر عهده دولت است که درصدد رفع اینگونه مشکلات هستیم و از تولیدکنندگان انتظار داریم با تمام توان در حوزه تولید و اشتغال‌زایی قدم‌های مهمی بردارند.

سید عبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران پای کار جزو برنامه‌های اصلی ما بوده و اما در کنار آن واحدهای تولیدی که تسهیلات بانکی برای شروع کار خود دریافت می‌کنند باید در سریعترین زمان ممکن نسبت به امر تولید اقدام کنند.

طباطبایی تصریح کرد: از تولیدکنندگان درخواست داریم که با شروع به موقع طرح های اشتغالزایی خود نسبت به پرداخت به موقع اقساط بانکی نیز اقدام کنند تا مشکلی از این بابت برای بانک‌ها و تولیدکنندگان پیش نیاید.

وی گفت: ما نیز به طور کامل وضعیت واحدهای تولیدی استان را رصد می‌کنیم تا در صورت وجود هر گونه موانعی بر مسیر تولید نسبت به رفع آن اقدامات عاجلی انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری یولن اردبیل، در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان اردبیل چندین پرونده حوزه تولیدی که مشکلاتی داشتند بررسی و جهت رفع مشکلات آنها دستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا