اردبیل

رفع معضل زیست محیطی ۱۲ ساله تصفیه خانه شهرک صنعتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان اردبیل؛ نشست تخصصی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در خصوص وضعیت نامناسب زیست محیطی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با حضور معاون وزیر صمت و رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی کشور و مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری در محل استانداری اردبیل برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نامناسب زیست محیطی و عدم مدیریت اصولی در محل تصفیه فاضلاب این شهرک، خواستار تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل شد.

سعید شهند اظهار کرد: مقرر شد ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اختصاص و در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل قرار گیرد تا معضل زیست محیطی ۱۲ ساله این شهرک مرتفع گردد.

علی رسولیان، نماینده ویژه وزیر صمت و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور نیز ضمن حمایت از محیط زیست و واحدهای تولیدی بیان کرد: تلاش برای حل مشکلات زیست محیطی یکی از اهداف مهم سازمان صنایع کوچک است که احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب در شهرک‌های صنعتی از جمله این تلاش هاست.

وی گفت: احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی اردبیل۲ با پالایش ۲هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز با اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال تا پایان سال به اتمام خواهد رسید تا شاهد کاهش معضلات زیست محیطی در این شهرک باشیم.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا