Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
رفع موانع از پیش پای ۱۳۴۶ واحد تولیدی مشکل‌دار در سمنان - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

رفع موانع از پیش پای ۱۳۴۶ واحد تولیدی مشکل‌دار در سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، علی تشنه‌دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در استانداری سمنان برگزار شد، گفت: تاکنون مشکلات یک هزار و ۳۴۶ واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفته که در جهت رفع موانع موجود، دو هزار و ۸۵۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

او با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات این کارگروه افزود: ۴۳ درصد مصوبات مربوط به تأمین مالی و تسهیلات، ۱۵ درصد مربوط به زیربنایی، ۱۲ درصد مالیاتی، ۱۴ درصد تأمین اجتماعی و ۱۳ درصد هم سایر امور بوده که ۷۳ درصد مصوبات اجرایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون در حدود ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۵۱۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

تشنه‌دل اظهار کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، سهم صنعت، ۱۳۰ واحد به ارزش حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۳۸۰ واحد به ارزش حدود ۱۳۸۰ میلیارد ریال است.

او یادآور شد: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید امسال، ۷۶۵ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۴۴ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که پرونده ۲۵۵ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در این نشست، با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به ۱۲۴ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی ۶ واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد.

در این جلسه، گزارشی از عملکرد بانک‌های استان سمنان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان ارائه شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا