Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
رفع گره ترافیکی کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌‌غربی - خبرگزاری برگزیده های ایران
آذربایجان غربی

رفع گره ترافیکی کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌‌غربی

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، سیدمحسن حمزه‌لو صبح امروز به همراه نماینده مردم شهرستان‌های نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی از عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار بازید و در این بازدید اظهار داشت: گره ترافیکی کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب استان رفع می‌‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه ساخت تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار در دست اجرا است، تصریح کرد: برای این منظور۴۴٠ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: انشعابی از کریدور بزرگراهی غرب کشور در مسیر بزرگراه نقده _تمرچین قرار دارد که رفع مشکل این گره ترافیکی است.

حمزه‌لو با بیان اینکه تکمیل پروژه احداث بزرگراه نقده_تمرچین یکی از مطالبه‌های مردم است، افزود:  از سال‌های گذشته مجموعه راه و شهرسازی به این پروژه اهمیت بیشتری می‌دهد و پیش‌بینی شده با سرعت‌گیری عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار، مردم از منافع گسترش شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا