اخبار ورزشی

رقابت داوطلبان در آزمون عملی رشته‌های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی فرهنگیان

رقابت داوطلبان در آزمون عملی رشته‌های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی فرهنگیان

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از سایت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، آزمون عملی رشته علوم ورزشی (شیوه پذیرش با آزمون) و رشته آموزش تربیت بدنی فرهنگیان در آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۲، از امروز آغاز شد و تا پایان تیر ماه ادامه خواهد داشت.

براین اساس روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۸ و ۲۹ تیر ماه، داوطلبان پسر و روزهای جمعه و شنبه ۳۰ و ۳۱ تیر ماه، داوطلبان دختر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

آمادگی فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی برای برگزاری مسابقات در جزایر سه گانه

این رویداد با حضور بیش از ۵۰ هزار داوطلب در ۳۲ حوزه امتحانی، با همکاری دانشگاه‌های سراسر کشور و مشارکت بیش از ۳۵۰۰ نفر از نیروهای آموزش‌ دیده و متخصص رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی به‌‌عنوان کادر اجرایی و داوری آزمون اجرا می‌شود. همچنین، ۶۴ ناظر به نمایندگی از «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در تمامی ۳۲ حوزه در بخش دختران و پسران، به همراه «نمایندگان سازمان سنجش آموزش کشور» به‌‌صورت تمام‌وقت حضور خواهند داشت.

آزمون عملی سال جاری شامل هفت مرحله، تحت عنوان: «مجموعه آزمون هفت خان پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی» است که مراحل آزمون به ترتیب عبارتند از: «کشش بارفیکس خوابیده در ۲۰ ثانیه»، «دریبل فوتبال و بسکتبال»، «دراز و نشست در ۳۰ ثانیه»، «پرش جفت از موانع» «آزمون چابکی – دوی ۴ در ۹ متر»، «پرتاب توپ طبی» و «دوی ۲۵۰ متر برای آقایان/ دوی ۱۵۰ متر برای بانوان».

متقاضیان شرکت در آزمون عملی می‌توانند جهت پرداخت هزینه معاینه پزشکی، مشاهده فیلم راهنمای آزمون و کسب اطلاعات بیشتر به سایت «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی» به نشانی https://ssrc.ac.ir/azmoonamali مراجعه کنند.

 انتهای خبر/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا