کرمانشاه

رقابت ۴ قصه‌گوی کرمانشاهی در مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی

مهناز فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، با گرامیداشت هفته نوجوان و شهادت محمدحسین فهمیده، اظهار داشت: قصه‌گویی یکی از فعالیت‌های مهم و تأثیرگذار است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به آن توجه ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: بیست و سومین جشنوار بین‌المللی قصه‌گویی از طریق کانون در حال برگزاری است که در بخش استانی با استقبال خوب کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به پایان رسیده و این جشنواره در مرحله منطقه‌ای در حال برگزاری است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: فردا (دوشنبه) در سالن شماره چهار کانون واقع در پارک معلم قصه‌گویان بخش آیینی و سنتی به اجرای قصه می‌پردازند که چهار نفر برگزیده استان در این بخش داریم.

وی افزود: عسل غیاثی قصه‌گویی برگزیده نوجوان از مرکز سنقر است و سه نفر دیگر هم پویا بازرگان، آرش فتاحی و افشین سلطانی برگزیدگان بزرگسال هستند که به صورت شاهنامه‌خوانی و آیینی و سنتی در این مرحله از جشنواره به صورت مجازی قصه خواهند گفت.

فتاحی با بیان اینکه تا ۱۹ آبان برگزیدگان بخش منطقه‌ای مشخص خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۱ روز دوشنبه، ۱۰ آبان‌ماه از طریق شبکه‌های اجتماعی
https://www.instagram.com/p/CVfv8ZWKvPr/?utm_medium=share_sheetاین رویداد فرهنگی را به صورت زنده تماشا کنند.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا