اخبار ورزشی

رقم کمک مالی AFC به فدراسیون‌های آسیایی مشخص شد

رقم کمک مالی AFC به فدراسیون‌های آسیایی مشخص شد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از سایت «الاقتصادیه» عربستان، کنگره فوق‌العاده کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد که گزارش‌های اصلاح شده مالی برای سال ۲۰۲۲ در آن مطرح و نیز بودجه سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ تصویب شد.

مطابق تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، بودجه مازادی به میزان ۱۲.۱ میلیون دلاری برای AFC در نظر گرفته شد که یک میلیون دلار بیشتر از بودجه این کنفدراسیون در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. AFC همچنین هزینه‌های برگزاری مسابقات مختلف را از ۷۸.۶ میلیون به ۷۰.۷ میلیون دلار و هزینه‌های اداری را از ۳۳.۱ میلیون به ۲۹.۹ میلیون دلار کاهش داد.

تاج: ۲۸ میلیون دلار از AFC طلب داریم

درآمد کامل کنفدراسیون فوتبال آسیا مطابق این برنامه، به مبلغ ۱۶۰.۲ میلیون دلار رسیده است. همچنین برنامه کمک مالی AFC برای فدراسیون‌های آسیایی که برای حمایت از برنامه‌های فدراسیون‌های در حال توسعه در نظر گرفته می‌شود، با افزایشی صد درصدی نسبت به سال گذشته به ۵۰۰ هزار دلار رسید.

همچنین مجموعاً ۱۶ میلیون دلار به‌عنوان کمک رئیس AFC به فدراسیون‌ها برای ساخت ورزشگاه، مقرهای اداری و سایر زیرساخت‌های مربوطه در نظر گرفته شده است. حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از کشورهای میزبان تورنمنت‌های مختلف به میزان ۷۵ درصد افزایش یافت.

یک ایرانی رئیس کمیته انضباطی AFC شد

AFC همچنین ۶۰ میلیون دلار برای حمایت از هزینه‌های سفر تیم‌های مختلف به تورنمنت‌های قاره آسیا در نظر گرفت که افزایشی صد درصدی نسبت به سال‌های گذشته داشت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا