مرکزی

رمز جاودانگی شهید سلیمانی ارادت کامل به ولایت بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زرندیه همزمان با دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حسین روح افزا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی که یک شهید زنده به تمام معنا است، گفت: امیدواریم که بتوانیم در این ایام بازخوانی درستی از شخصیت این مرد با عظمت برای ذخیره کردن در زندگی و آخرتمان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برای حرکت در مسیر درست نیاز به الگوهایی داریم، خاطرنشان کرد: شهدا توانستند جایگاه واقعی خود را با بندگی صحیح و حرکت در مسیر اسلام ناب رقم بزنند و پس از انبیا و اولیای الهی بهترین الگو در زندگی ما هستند.

روح افزا با بیان اینکه در طول تاریخ حرکت جامعه اسلامی و مبارزات جبهه خدا و شیطان ما شخصیت هایی را می‌بینیم که بعد از ائمه هدی جایگاه ویژه‌‌ای دارند، اظهار داشت: از جمله این شهدا حضرت ابوالفضل(ع) و در تاریخ انقلاب اسلامی حاج قاسم عزیز بود، که در میان شهدا جایگاهی ویژه  برای خود کسب کرده‌اند.

وی گفت: همان طور که در احوالات بزرگ سرباز امام حسین حضرت ابوالفضل(ع) اینطور در روایات مطرح می‌شود که فردای قیامت همه شهدا به حالش غبطه می‌خورند؛ در احوالات حاج قاسم عزیز هم یقیناً می‌بینیم که خیلی‌ها به حالش غبطه می خورند.

این عضو شورای تامین شهرستان زرندیه با یادآوری ویژگی ها و خصوصیات شهدا در مورد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: رمز ماندگاری، عظمت و جاودانگی این مرد آسمانی،  ارادت قلبی، عملی، واقعی و در یک کلمه ارادت کامل این فرد به ولایت به امام و شخص مقام معظم رهبری بود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا