آذربایجان شرقی

رمز موفقیت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان حمایت از بخش تولید و کسب و کارها است

رمز موفقیت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان حمایت از بخش تولید و کسب و کارها است

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، صابر پرنیان در همایش حامیان حقوق مصرف کنندگان استان آذربایجان شرقی بهبود معیشت مردم را در گرو حمایت تولید و سرمایه گذاری مولد دانست و گفت: باید ساختار بروکراسی به نحوی تسهیل شود تا سرمایه گذاران به راحتی بتوانند کسب و کار مورد علاقه خود را راه اندازی کنند.

وی با بیان این که محور توسعه اقتصاد استان باید به دست بخش خصوصی هدایت شود، گفت: پرچم دار اقتصاد استان بخش خصوص است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: در حوزه های مختلف اقتصادی واحدهای پرافتخاری در استان داریم، گفت: امیدواریم با همکاری و هم افزایی دستگاه های متولی بیش از گذشته مسیر توسعه را برای فعالان اقتصادی هموار کنیم.

پرنیان با اشاره به ضرورت تکمیل زنجیره های تامین در استان گفت: باید به سمت تولید محصولات با منابع کمتر و ارزش افزوده بالا حرکت کنیم.

وی با بیان این که صادرات هر کالایی به نفع کشور نیست، گفت: رعایت تمام اصول کسب و کارها، رفع موانع و تسهیل گری مسایل به عبارتی همان حمایت از تولید و حقوق مصرف کننده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به‌ این‌ که‌ اقتصاد استان متکی به بخش خصوصی است بخش خصوصی باید در حوزه های مختلف اقتصادی برنامه و نقشه راه داشته باشد.

پرنیان با اشاره به افزایش بیش از ۶۵ درصد سرمایه گذاری در حوزه واحدهای ایجادی در ۱۰ ماه نخست امسال افزود: مردم آذربایجان تفکری صنعتی و تجاری دارند و بخش خصوصی قدرتمند استان در هر حوزه ای وارد شده موفق بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: هر کدام از ۵۲ واحد تجاری، صنعتی، خدماتی و گردشگری برگزیده در حوزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان افتخاری برای استان هستند و قدردان تمام تلاش ها و فعالیت های این عزیزان هستیم.

لازم به ذکر است؛ در همایش حامیان حقوق مصرف کنندگان استان آذربایجان شرقی از بین ۱۴۰ واحد شرکت کننده در این جشنواره ۵۲ شرکت که بیشترین امتیاز را در حوزه حمایت از حمایت از مصرف کنندگان کسب کرده اند تجلیل شد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا