Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
رهبر چچن:نقشه‌های غرب برای تجزیه روسیه، پوچ است - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

رهبر چچن:نقشه‌های غرب برای تجزیه روسیه، پوچ است

رهبر چچن:نقشه‌های غرب برای تجزیه روسیه، پوچ است

 رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن و از حامیان سرسخت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در تلگرامش نوشت: غرب تلاش‌هایی مبنی بر تجزیه روسیه را از دهه ۱۹۹۰ انجام داده است. مرزهای این کشور فقط زمانی می‌تواند تغییر کند که خود مسکو بخواهد.

وی تاکید کرد که این پست تلگرامی را در پاسخ به “اعتماد به‌نفس کاذب یک کارشناس اوکراینی” نوشته است که ادعا کرده بود که کشور روسیه “منحل می‌شود.”

الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین چندی پیش چنین ادعایی را مطرح کرده بود: «روسیه کشوری استعماری است و به زودی تجزیه می‌شود. باید بدانیم که چنین چیزی در آینده‌ای نزدیک رخ خواهد داد و نباید وانمود کنیم که روسیه به دلیل داشتن تسلیحات هسته‌ای، چنین اتفاقی برایش رخ نخواهد داد.»

روسیه در سال ۲۰۱۴ شبه‌جزیره کریمه اوکراین را به خاک خود الحاق کرد. همچنین از فوریه سال گذشته مسکو حمله به اوکراین را آغاز کرده و در ماه سپتامبر ولادیمیر پوتین با برگزاری همه‌پرسی، مناطق دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپوریژیا را به خاک روسیه الحاق کرد. پوتین در آن زمان گفت: «روسیه حالا چهار منطقه جدید دارد.»

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا