کرمانشاه

روال سوخت‌گیری در جایگاه‌های کرمانشاه عادی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، جایگاه‌های سوخت در کشور از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه، چهارم آبان‌ماه به دلیل حمله سایبری با اختلال در توزیع سوخت با نرخ سهمیه کارت سوخت روبه‌رو شدند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم رقم زد.

این امر موجب ایجاد صفوف طولانی و ازدحام در مقابل جایگاه‌های عرضه سوخت شد، اما ساعاتی بعد از حادثه کار سوخت‌گیری دستی و آفلاین در استان‌ها من جمله کرمانشاه کلید خورد. با تلاش و پیگیری کارشناسان جایگاه سوخت عمده پمپ‌های جایگاه‌ها آفلاین یا دستی شدند تا مردم بتواند بدون کارت سوخت سوخت‌گیری کنند.

به دنبال این تلاش به تدریج جایگاه‌ها به مدار توزیع برگشتند و الان در کرمانشاه بیشتر جایگاه‌های به حالت عادی و عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی برگشته‌اند.

فریدون یاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته در این راستا، اظهار داشت: فرایند سوخت‌گیری در پمپ‌های بنزین‌های کشور از روز سه‌شنبه، چهارم آبان‌ماه با اختلال همراه شد و رفع این مشکل در دستور کار نیروهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه قرار گرفت.

وی با اشاره به وجود ۱۲۰ جایگاه سوخت در استان، ادامه داد: ابتدا جایگاه‌های سراسر استان  برای تأمین سوخت به صورت دستی با نرخ دوم فعال شدند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه تصریح کرد: تا به امروز با تلاش بی‌وقفه واحدهای سامانه هوشمند و برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، بیش از ۹۳ جایگاه عرضه سوخت استان با کارت هوشمند قابلیت سوختگیری دارند.

وی افزود: جایگاه‌های باقی‌مانده معمولا بین راهی و در مسیر خارج از شهرها واقع هستند که به دلیل مشکلات فنی مربوط به خود در سوخت رسانی باکارت هوشمند فعال نیستند، البته بزودی با رفع نقص وارد مدار خواهند شد.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا