کرمان

روایت رسانه‌ای بزرگداشت سالروز شهادت حاج‌قاسم جدی گرفته شود

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، حجت‌الاسلام قمی ظهر امروز در جلسه با اعضای ستاد مردمی بزرگداشت دومین سالروز شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی اظهار داشت: بعد از کرونا طرح‌های مردمی مانند “خانه من هم زائرسراست” باید به‌صورت جدی توسط ستاد مردمی پیگیری شود.

وی بیان داشت: مجموعه‌های مردمی میزبانی و بهینه‌سازی برنامه‌های مرتبط با مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی را انجام‌ می‌دهند و این امر باید تصویرسازی شود تا زحمت مردم کرمان را همه ببینند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به سخنان رهبری درباره جنگ فرهنگی تصریح کرد: تولیدات فرهنگی و روایت رسانه‌ای و انعکاس برنامه‌های بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی جدی گرفته شود.

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در سخنانی اظهار داشت: ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان را برای برگزاری برنامه‌های دومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی پای کار آورده‌ایم.

وی با اشاره به راه‌اندازی موکب‌های ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سطح استان کرمان بیان داشت: ظرفیت انسانی بسیار خوبی پای کار آمده و میدان برای نیروهای مردمی باز شده است‌.

اشرفی دبیر کمیته مردمی بزرگداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز در سخنانی بیان داشت: ورود زائر به استان کرمان بسیار بالاست و ۷۰ مسجد و حسینیه پای کار آمده‌اند و ۷ هزار و ۵۰۰ زائر در مکان‌های پیش‌بینی شده در رینگ نخست، ۱۲ هزار نفر در رینگ دوم و ۱۷ هزار نفر در رینگ سوم اسکان داده می‌شوند و این اسکان برای دو روز است و از شامگاه امروز آغاز می‌شود و تا جمعه آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: نرم‌افزار ویژه اسکان زائران حاج قاسم از شامگاه گذشته فعال شده است و خدمات لازم به مسافران ارائه می‌شود و مواکب هم برای پخت غذا و اسکان به کرمان می‌آیند و برخی از موکب‌ها هم خدمات صلواتی ارائه می‌دهند.

اشرفی با اشاره به ۶۱ شهید گران‌قدر آیین تشییع سردار سلیمانی ابراز داشت: ویژه‌برنامه شهدای تشییع با حضور خانواده این شهدا از سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا