هرمزگان

رودان بدترین زیر ساخت های ورزشی را دارد/ورود استاندار هرمزگان به بحث ورزش در رودان لازم است

به گزارش برگزیده های ایران از رودان حسین رئیسی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در جلسه شورای شهرستان رودان با اشاره  به حرکت جهادی و حضور مستمر استاندار هرمزگان در بین مردم آن‌را مایه دلگرمی و امید آفرینی در جامعه دانست.

وی در ادامه به حرکت‌های مثبت دولت در رفع مشکلات اشاره و گفت: برخی امور هم که در کشور به یک معضل مبدل شده بود با درایت دولت مردمی همچون بحث کرونا تا حدود بسیاری حل شده است.

گرفتاری کشاورزان در تعارض تملک اراضی

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پتانسیل‌های فراوان شهرستان رودان به ویژه رونق کشاورزی در این شهرستان گفت: کشاورزان رودان امروز دچار مشکلاتی هستند که بواسطه ضعیف عمل کردن برخی ادارات مرتبط ایجاد شده است، تعارض در  تملک اراضی با دولت یکی از مشکلات کشاورزان است که تاکنون این مطالبه مردمی لاینحل مانده است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان تاکید کرد: انتظار مردم این است که این موضوع به دستگاه‌های مرتبط تکلیف شود چرا که هیچ اراده‌ای برای حل این موضوع دیده نمی‌شود.

حسین رئیسی افزود: این موضوع  هم در بخش کشاورزی و هم در بخش مسکونی یک مشکل اساسی و دغدغه همیشگی مردم شده است.

وی ادامه داد: موضوع تامین آب یکی دیگر از دغدغه های اصلی کشاورزان است، از چندی پیش پروانه‌های چاههای کشاورزی به نصف تقلیل یافت و قدرت موتورهای چاههای آب کشاورزی هم بسیار غیر واقعی تعیین شده است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: متولیان به پروانه‌های صادره خود برای کشاورزان متعهد باشند.

وی از  گلایه های مردم و کشاورزان از درج اضافه برداشت‌ها در قبض‌های انشعاب آب آنها نیز سخن گفت و افزود: امروز  گلخانه داران منطقه با مشکل صادرات محصولات خود مواجه اند، بدنبال آن هستیم که این مشکل با حضور مسوولان کشوری پیگیری و رفع شود و امیدواریم تا رسیدن به پیک برداشت حل شود.

رودان بدترین وضعیت ورزشی را دارد

وی در خصوص زیر ساخت‌های ورزشی تصریح کرد: رودان بدترین وضعیت را در هرمزگان دارد و حتی زمین چمن این شهرستان بیش از ۵ سال است که معطل مانده است.

وی خواستار ورود جدی استاندار هرمزگان به بحث ورزش  در سراسر شهرستان رودان از رودخانه تا بیکاه و جغین شد.

رئیسی به مشکلات بهداشت و درمان شهرستان رودان نیز اشاره کرد و گفت: امکانات و تجهیزات بهداشت و درمان شهرستان و بخش‌های تابعه آن باید ارتقا یابد.

پل‌های ماشنگی و بیدان تعیین تکلیف شوند

نماینده مردم، به انتظار مردم رودخانه و جغین برای تکمیل احداث جاده این محورهای نیز اشاره کرد و گفت: پل‌های ماشنگی و بیدان رودخانه هم سالهاست در انتظار تدبیر است.

وی توسعه شهرهای شهرستان رودان بویژه شهر بالاشهر جغین و تکمیل دیواره حفاظتی شهر رودان برای جلوگیری از هرگونه حادثه مخاطره آمیز احتمالی را اولویت حوزه توسعه شهری عنوان کرد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا