Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
روزهای پاییزی و شب‌های زمستانی اردبیل در هفته اول آبان ماه - خبرگزاری برگزیده های ایران
اردبیل

روزهای پاییزی و شب‌های زمستانی اردبیل در هفته اول آبان ماه

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا بعد از ظهر روز دوشنبه (۳ آبان) جوی نسبتاً پایدار در غالب مناطق استان حاکم خواهد شد.

بر این اساس آسمان طی مدت مذکور صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد (گاهی تند) و در برخی از نواحی توام با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

هرچند با توجه به گذر امواج کم دامنه و ناپایدار تراز میانی جو در برخی از نواحی مرکزی و جنوبی استان رشد ابر و بارش پراکنده و خفیف باران دور از انتظار نخواهد بود.

از امروز تا روز دوشنبه تغییرات قابل توجهی در دما رخ نخواهد داد و معمولاً دمای هوا در طول روز نسبتاً مطبوع و پاییزی بوده اما در ساعات شبانه و صبحگاهی در مناطق مرکزی و جنوبی استان حتی به زیر صفر درجه نیز خواهد رسید.    

از اواخر روز دوشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعال و سردی استان را مجدداً تحت تاثیر خود قرار داد البته طی روز سه شنبه (۴ آبان) فعالیت این سامانه عموماً در نواحی مرکزی و جنوبی استان انتظار می‌رود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا