کرمانشاه

روسای پلیس راه و راهور استان کرمانشاه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس راهور و راه استان کرمانشاه با حضور سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی کرمانشاه و همچنین مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ فضل‌اله شیری فرمانده سابق پلیس راهنمایی و رانندگی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده، سرهنگ محمد حیدری با حکم فرمانده ناجا به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.

همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های سرهنگ محمد حیدری رئیس سابق پلیس راه که به عنوان پلیس راهور انتخاب شده است، سرهنگ کیخسرو دستغیب به عنوان رئیس جدید پلیس راه استان کرمانشاه منصوب شد.

سرهنگ فضل‌اله شیری رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مراسم تکریم خود، گفت: طی سال‌های اخیر و در حدود ۴ سال و ۷ ماهی که در پلیس راهور مسؤولیت داشتم اقدامات خوبی با کمک همه همکاران صورت گرفت به گونه‌ای که امروز در کشور حرف برای گفتن داریم.

وی همچنین با اشاره به رتبه‌های برتر کسب شده توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان در سطح کشور، گفت: کرمانشاه جزو اولین و معدود استان‌هایی است که موفق به برگزاری آزمون های گواهینامه به صورت الکترونیکی شده است.

شیری یادآور شد در هفت ماه سپری شده از سال بیش از ۳۰۳ هزار نفر در حوزه دور گواهینامه، پلاک، شماره گذاری و … از پلیس راهور کرمانشاه خدمات دریافت کرده اند.

رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه همچنین از سرهنگ حیدری رئیس جدید این مجموعه نیز به ینکی یاد کرد و گفت: وی از جمله مدیران توانمند، با اخلاق و کارآزموده ناجاست و قطعا حضور وی در راس کار باعث پیشبرد بهتر امور خواهد شد.

وی در پایان و با بیان اینکه در طول ۳۱ سال دوران خدمت خود هدفی جز ارائه خدمت صادقانه به مردم نداشته است، از حمایت‌های فرماندهان و همراهی همکاران خود در استان های مختلف قدردانی و از آن‌ها حلالیت طلبید.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا