اخبار ورزشی

روشن: به بازیکنان استقلال گفتم در تیم بزرگی حضور دارید/حضور هوادار در تمرین روحیه تیم را بالا می‌برد

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، حسن روشن در خصوص حضورش در تمرین دیروز استقلال اظهار داشت: اصل این قضیه این است که قرار بر این شده تا فیلم مستندی از کانال‌های تلویزیون تهیه شود و یکی از برنامه‌هایشان این بود که ما پیشکسوت‌ها به تمرین برویم. تقاضایی تهیه کننده این مستند از باشگاه استقلال داشت که باشگاه تمام حرف های او را قبول کرد و خیلی خوشحالم که دیروز توانستم به تمرین بروم.

وی افزود: با آجورلو سعی می‌کنیم که به تیم استقلال کمک کنیم و بتوانیم بازیکن تولید کنیم تا این تیم از حالت بازیکن خریدن در بیاید. نکته این است که چرا ما نباید مثل تیم الاهلی گرمکن بر تن کنیم و با بازیکنان تمرین داشته باشیم؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال که با برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت‌و‌گو می کرد، در مورد حضور خود در رختکن آبی پوشان عنوان کرد: با بازیکنان در رختکن خیلی راحت صبحت و به آنها گوشزد کردم که در تیم بزرگی حضور دارید و بدانید که کجا بازی می‌کنید و ارزش‌تان بسیار بالا است.

روشن ادامه داد: مجیدی در رختکن تیم به آنالیز تیم آلومینیوم اراک به همراه دستیار خود گابریل پین پرداخت و من هم در آنجا حضور داشتم و به نکته‌های سرمربی استقلال گوش دادم. برای استقلال آرزوی موفقیت کردم تا در بازی فردای خود بتواند بهترین نتیجه را بگیرد. باید جایگاهی برای تماشاگران در تمرینات این تیم در نظر بگیریم تا بتوانیم حق آنها را با دیدن تمرینات تیم مورد علاقه خود جبران کنیم چون حضور هواداران در تمرینات روحیه بازیکنان را بالا می برد. امیدوارم استقلال در بازی های بعد خود بهترین نتیجه را کسب کند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا