Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان سمنان/ بیش از ۸۰ درصد جامعه هدف واکسینه شدند - خبرگزاری برگزیده های ایران
سمنان

روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان سمنان/ بیش از ۸۰ درصد جامعه هدف واکسینه شدند

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آمار واصله از دو دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان و شاهرود، تا این لحظه ۴۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر از هم‌استانی‌ها، دُز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: با توجه به جمعیت هدف واکسیناسیون که افراد بالای ۱۲ سال در استان سمنان را شامل می‌شود، بیش از ۸۰ درصد پوشش واکسیناسیون کرونا در دُز نسخت در استان هدف محقق شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: همچنین ۳۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر از این جامعه هدف در استان که افراد بالای ۱۲ سال هستند، برای دریافت دُز دوم واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کردند که بیش از ۶۰ درصد جامعه هدف را پوشش می‌دهد.

خجسته‌پور تأکید کرد: تا رسیدن به ایمنی جمعی و تحقق درصد پوشش ایده‌آل در تزریق واکسن کرونا، هنوز فاصله داریم؛ از تمامی هم استانی‌ها و افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند، دعوت می‌کنیم تا نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه روند ابتلا به بیماری کرونا در استان سمنان افزایشی است، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۰ بیمار با تست قطعی و مثبت ابتلا به کرونا در استان شناسایی شدند که ۴۰ نفر از این افراد در مراکز درمانی بستری شدند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان گفت: با وجود روند افزایشی در تعداد بیماران جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، فوتی بر اثر ابتلا به این بیماری در استان نداشتیم که این امر بخشی حاصل از تأثیر انجام واکسیناسیون در مقابله با فوت بر اثر بیماری کرونا است.

خجسته‌پور خاطرنشان کرد: در همه مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان سمنان، واکسن کرونا به‌وفور وجود داشته و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد؛ مردم استان می‌توانند برای دریافت واکسن به این مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا