گلستان

رونمایی از طرح جلد کتاب «پرستار فداکار» در شبکه بهداشت گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، کتاب «پرستار فداکار» در وصف شهیده «شهربانو نجاتی»  پرستار بیمارستان شهدای گنبد، اهل کردکوی است که در جنگ اول گنبدکاووس در حین انتقال پیکر شهدا هدف گلوله کین چریک‌های منافق ضددین قرار گرفت و به شهادت رسید.

نویسنده کتاب «پرستار فداکار» از همکاری صمیمانه رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس، رئیس بیمارستان شهید مطهری این شهرستان و کانون بسیج رسانه که در چاپ کتاب «بانوی با صداقت» که در گذشته با همکاری کانون بسیج رسانه به چاپ رسیده بود و همچنین کتاب «پرستار فداکار» که امروز از طرح جلد آن رونمایی می‌شود، تقدیر و تشکر کرد.

 

سیدعلی کریمیان گفت: کتابی هم در حوزه شهید سلامت برای شهیده «بی‌بی رحیمه یلقی» بهورز فداکار آق‌قلایی نوشته‌ام که انشاالله با حمایت شما آن هم به‌زودی منتشر خواهد شد.

سرهنگ یعقوبی‌فر مسوول بسیج جامعه پزشکی استان گلستان ضمن تقدیر از این کار ارزشمند گفت: زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا یک وظیفه است چون ما مدیون خون شهدا هستیم و از نویسنده کتاب تقدیر و تشکر کرد.

 

وی همچنین از تلاش‌های کادر درمانی و پرستاری بهداشت و درمان گنبدکاووس در بحران کرونا تقدیر به عمل آورد و در پایان از طرح جلد کتاب «پرستار فداکار» رونمایی به عمل آمد.

در مراسم رونمایی این کتاب، سرهنگ پاسدار یعقوبی‌فر مسوول بسیج جامعه پزشکی استان گلستان، فرهاد بدیعی رئیس شبکه بهداشت و درمان، صلاحی رئیس بیمارستان شهید مطهری و سیدعلی کریمیان مدیر «انجمن دوستداران کتاب مهر» گنبدکاووس و نویسنده کتاب «پرستار فداکار» حضور داشتند.

 

انتهای پیام/۲۳۰۷/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا