قم

رونمایی از مجموعه «شهر نور ۲» در شورای شهر قم

به گزارش برگزیده های ایران از قم، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در نشست امروز شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات شهروندی، مباحث هویت شهری است اظهار کرد: پرداختن به هویت شهر قم در حوزه میراثی و کالبد شهری از وظایف مدیریت شهری است که دنبال شده و خواهد شد.

وی عنوان کرد: یکی از فعالیت‌های شهرداری قم در این عرصه و به منظور آشنا کردن بیشتر مردم با شهر، تولید مجموعه‌ای از کلیپ‌های یک دقیقه‌ای است که تاکنون بیش از ۵۰ مورد از این کلیپ‌ها تولید شده و بخشی از آن‌ها در نشست امروز شورای شهر قم رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم افزود: این مجموعه تصویری با عنوان «شهر نور ۲» در ۵۰ قسمت به معرفی کوتاهی از آثار و ابنیه تاریخی، مذهبی، فرهنگی، سیاحتی و برخی پروژه‌ های عمرانی شهر مقدس قم می‌پردازد که این کلیپ‌ها تاکنون از بیش از ۱۵ بستر رسانه‌ای منعکس شده است.

وی اضافه کرد: صداوسیمای سراسری تاکنون و درباره پخش این کلیپ‌ها، همکاری لازم را با شهرداری قم نداشته است اما امیدواریم از شبکه‌های مختلف صدا و سیما برای معرفی بیشتر کلانشهر قم بتوانیم استفاده کنیم.

همچنین در این نشست روح‌الله داوری کارگردان مجموعه تصویری شهر نور بیان کرد: تردیدی نیست که فیلمسازان تاکنون در راستای ساخت فیلم برای قم کوتاهی کرده‌اند.

وی افزود: فیلمسازان قمی هم در تولید آثار تولید شده در قم کمتر توانسته‌اند فضای شهری را در فیلم خود به خوبی به تصویر بکشند.

داوری گفت: در ساخت مجموعه تصویری «شهر نور» و کلیپ‌‌های یک‌ دقیقه‌‌ای تلاش شده تا ظرفیت‌‌های فرهنگی و مذهبی قم به ‌صورت جذاب و کوتاه در اختیار عموم مخاطبان قرار گیرد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا