کرمان

رونمایی از مجموعه موشن گرافیک «یاران حبیب»

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید محمدمهدی کازرونی از مجموعه موشن گرافیک «یاران حبیب» با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان و حسین باقری مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان رونمایی شد.

این مجموعه موشن گرافیک به روایت زندگی همسایگان ابدی سردار دل‌ها می‌پردازد که در مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان کرمان تولید شده است.

منصور ذوالعلی معاون سپاه ثارالله که کرمان با تاکید بر اثرگذاری تولید محتوای فاخر در زندگی جوانان گفت: تولید محتوای غیرمتنی از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است و اثرات انتشار در فضای مجازی به واسطه گستردگی این فضا بسیار بیشتر از دنیای واقعی و تعاملات رو در رو شده است.

 حسین باقری مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان گفت: با تاسی از راهنمایی‌های مقام معظم رهبری تمرکز کار خود را در تولید آثار مختلف اعم از موشن گرافی، کمیک موشن و پویا نمایی برای شهدای لشکر ۴۱ ثارالله کرمان قرار داده ایم.

وی با اشاره به اینکه اثر امروز در خصوص شهید محمدمهدی کازرونی و براساس کتاب‌های «نبرد روزهای سخت» و «از چیزی نمی ترسیدم» است، تصریح کرد: زوایای پنهان این کتاب در قالب یک موشن گرافیک یک و نیم دقیقه‌ای تولید شده است.

مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان خاطر نشان کرد: سومین رویداد تولیدات دیجیتال استان کرمان در سه قالب نرم افزار، بازی و انیمیشن در روزهای ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ آبان ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا