چهارمحال و بختیاری

رونمایی از ۲ محصول پژوهشی در حوزه آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری

مهران قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه شهرکرد، گفت: در این برنامه از ۲ محصول پژوهشی با عنوان طراحی و ساخت سیستم تصفیه فاضلاب به روش الکترومغناطیسی بدون سازه و با فضای کم و  بهینه‌ترین و اقتصادی‌ترین راهکار جهت کاهش لجن در تصفیه خانه‌های فاضلاب رونمایی شد.

 معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح‌های پژوهشی در سطح کشور تأیید و مقرر شده که در این استان  به عنوان پایلوت اجرا و در آینده از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سایر نقاط دارای قابلیت اجرا معرفی شود.

وی اضافه کرد: نمونه آزمایشگاهی سیستم تصفیه فاضلاب به روش الکترومغناطیسی طراحی و ساخته شده و در آینده در یکی از مراکز جمعیتی ساخته و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

قاسمی عنوان کرد: راهکار کاهش لجن در تصفیه‌خانه‌های فاضلاب هم اکنون در تصفیه‌خانه فاضلاب شهرکرد در حال اجرا است و تا پایان سال هم در تصفیه‌خانه فاضلاب بروجن اجرا می‌شود.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری  گفت: این پروژه‌ها در قالب طرح‌های پژوهشی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان، دانشگاه صنعتی مالک اشتر و دانشگاه اصفهان انجام شده است.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا