فرهنگ و هنر

رویداد فرهنگی هنری “باغ راه گفتگو” آغاز به کار کرد + عکس

رویداد فرهنگی هنری “باغ راه گفتگو” آغاز به کار کرد + عکس

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، در آستانه عید غدیر و ایام مبارک دهه امامت و ولایت و در راستای احیای فضای گفتمان‌سازی در حوزه عفاف و حجاب، رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تأمل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز به کار کرد.

این رویداد فرهنگی و هنری در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فراهم کردن بستر مناسب جهت تعامل و هم‌افزایی میان جوانان و نوجوانان و به‌‌کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی  برگزار شده است.

اهمیت بروز قدرت عاطفه زنان در جریان‌سازی عفاف و حجاب در جامعه

در این رویداد میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر و ایستگاه حس خوب هم از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۶ تیرماه و از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰ در محل پل پیروزی، حدفاصل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

حجاب , عفاف و حجاب , دفاع مقدس , موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس , حجاب , عفاف و حجاب , دفاع مقدس , موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس , حجاب , عفاف و حجاب , دفاع مقدس , موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس , حجاب , عفاف و حجاب , دفاع مقدس , موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ,

/+

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا