آذربایجان غربی

رکابزن تایلندی فاتح مرحله نخست سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان

رکابزن تایلندی فاتح مرحله نخست سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، مرحله نخست این رقابت که در مسیر ۱۵۳.۸ کیلومتری تبریز به ارومیه برگزار شد، لوکاس کاریستنسن از تیم روجای آنلاین تایلند با زمان ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه و ۷ صدم ثانیه عنوان نخست را کسب کرد.

بعد از رکابزن تیم تایلند، جاری اشتراوش از تیم یونیورس سایکلینگ هلند مقام دوم و مهدی سهرابی رکابزن ایرانی تیم ماتریکس عراق دوم و سوم شدند.

همچنین در این رقابت عنوان بهترین دوچرخه سوار جوان و پیراهن سفید به ولادیمیر پول تن اوف از تیم وینو قزاقستان، عنوان بهترین دوچرخه سوار امتیازی و پیراهن سبز رنگ به مهدی سهرابی از تیم ماتریکس عراق و عنوان برترین کوهستان و پیراهن قرمز به جاکوب بوئیک از تیم یونیورس سایکلینگ هلند رسید ضمن اینکه لوکاس کارستنسن از تیم روجای آنلاین تایلند پیراهن طلایی را بر تن کرد.

مرحله دوم سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان، روز دوشنبه ۶ شهریورماه برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان مسیر ۱۴۸/۹ کیلومتری تبریز تا جلفا را رکاب می‌زنند.

تور دوچرخه سواری

رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حاشیه مرحله اول گفت: هدف از برگزاری این رقابت‌ها بیشتر از کشف استعدادها، ارتقای زیرساخت‌ها و تاثیر به گردشگری و همچنین نمایش فرهنگ منطقه است.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا