علمی و فناوری

رکوردشکنی آیفون ۱۵ پرومکس

رکوردشکنی آیفون ۱۵ پرومکس

به گفته یک منبع معتبر که تاکنون اطلاعات دقیقی در مورد برنامه‌های اپل ارائه کرده است، آیفون ۱۵ پرو مکس در بین تمام گوشی‌های هوشمندی که تاکنون عرضه شده‌اند، باریک‌ترین حاشیه نمایشگر را خواهد داشت و رکوردی که درحال‌حاضر در اختیار شیائومی ۱۳ است را می‌شکند.

اندازه حاشیه‌های نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس

رکوردشکنی آیفون ۱۵ پرومکس

Ice Universe، منبع شناخته‌شده حوزه فناوری، در توییت جدید خود ادعا می‌کند که آیفون ۱۵ پرو مکس رکورد حاشیه نمایشگر ۱.۸۱ میلی‌متری شیائومی ۱۳ را خواهد شکست و پرچمدار آینده اپل تنها ۱.۵۵ میلی‌متر حاشیه دارد. برای مقایسه، در همین توییت اعلام شده است که آیفون ۱۴ پرو دارای حاشیه‌ای به اندازه ۲.۱۷ میلی‌متر و گلکسی S۲۳ اولترا دارای حاشیه‌ای به اندازه ۱.۹۵ میلی‌متر است.

انتظار می‌رود که هر دو مدل آیفون ۱۵ پرو در مقایسه با آیفون ۱۴ پرو دارای حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تر و منحنی‌تر باشند که به‌طور بالقوه، ظاهری شبیه به اپل واچ برای دستگاه ایجاد می‌کند. بااین‌حال، اگر اطلاعات این گزارش دقیق باشد، مدل بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی کمترین حاشیه را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

  • نابغه بزرگ قرن بیستم کجا اشتباه کرد؟

  • زیباست اما راه رفتن را دشوار می‌کند!

  • عکس | ایران خودرو رونمایی کرد:رکورددار فروش ۱۴۰۱ / با پولش می توانستید …!

بااین‌وجود، همانطور که در تصویر بالا دیده می‌شود، شیائومی ۱۳ در بالای نمایشگر خود حاشیه‌ای به اندازه ۱.۶۱ میلی‌متر و در پایین حاشیه‌ای به اندازه ۱.۸۱ میلی‌متر دارد و به‌طور دقیق مشخص نیست که Ice Universe درباره کدام یک از آن‌ها صحبت می‌کند. در هر صورت، نکته مشخص اینکه حاشیه‌های آیفون ۱۵ پرو مکس همچنان باریک‌تر هستند.

طبق شایعات قبلی، انتظار می‌رود که حاشیه‌های هر چهار مدل آیفون ۱۵ کمی در قسمت لبه‌های خود خمیده باشند که شاید از این نظر کمی شبیه به سری آیفون ۱۱ به نظر برسند. بااین‌حال، انتظار نمی‌رود که عرض حاشیه‌های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس نسبت به نسخه‌های سری قبلی تفاوت زیادی داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود که سری آیفون ۱۵ دارای نمایشگری به همان اندازه مدل‌های سال گذشته باشد.

انتظار می‌رود که اپل در ماه سپتامبر آینده (شهریور/مهر ۱۴۰۲) از مدل‌های سری آیفون ۱۵ رونمایی کند. اخیراً ویدیویی از ماکت‌های سری آیفون ۱۵ منتشر شده بود که تغییر اندازه آن نسبت به سری آیفون ۱۴ را نشان می‌داد. همچنین درباره قیمت این دستگاه‌ها گفته شده بود که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو ممکن است با قیمت بیشتری روانه بازار شوند.

۵۸۳۲۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا