Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
رکورد جدید در فوتبال ایران با شعار مدیران باشگاه‌ها/ برکناری 3 مربی در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار ورزشی

رکورد جدید در فوتبال ایران با شعار مدیران باشگاه‌ها/ برکناری ۳ مربی در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، تنها ۴ هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته اما اتفاقاتی در کادر فنی تیم ها رقم خورده که در هیچ کجای جهان شاهد آن نیستیم.

در این ۴ هفته ابتدایی رضا مهاجری (بعد از هفته اول) فیروز کریمی و عبدالله ویسی بعد از هفته چهارم از سمت خود کنار رفتند و این رویه نشان می‌دهد مدیران فوتبالی و ورزشی کشور چقدر در انتخاب‌های خود شتابزده عمل می‌کنند.

حمیدرضا گرشاسبی که مدیری با سابقه است در نشست خبری چند هفته قبل خود مدعی شد زمانی با عبدالله ویسی قرارداد بست که منتظر پاسخ نکونام بود.

وی ادعا کرد: شرایط‌مان مثل بازی شطرنج بود و اگر غفلت می‌کردیم کیش و مات می‌شدیم. از آن جا که خواسته بیشتر مردم خوزستان به کارگیری سرمربی بومی بود، قرعه به نام ویسی رقم خورد. وقتی با ویسی تماس گرفتیم برای حضور در جلسه حاضر شود، او گفت در حال رفتن برای بستن قرارداد با تیم دیگری است که تیم مطرحی هم بود ولی گفت عشقش خوزستان است و من حتی به او گفتم اگر در جلسه حاضر شدی و به توافق نرسیدیم، نگویی که آن تیمی که قرار بود با او قرارداد ببندم را از من گرفتید که او گفت خوزستان را ترجیح می‌دهم و می‌خواهم یک بار دیگر خودم را اثبات کنم. زمانی که در جلسه حاضر شد به او گفتم سه روز دیگر منتظر نکونام می‌مانیم و اگر نیامد با شما قراردادت را نهایی می‌کنیم که در نهایت ویسی سرمربی تیم شد و قرارداد سفید را امضا کرد که چنین رفتاری برای هیات مدیره هم عجیب بود.

مدیرعامل فولاد که خوشحال از انتخاب ویسی بود فقط چهار هفته پای سرمربی تیمش ایستاد آن هم در حالی که فولاد از ۲ بازی گذشته خود ۴ امتیاز گرفته بود.

دیگر باشگاهی که بعد از ۴ هفته سرمربی اش را کنار گذاشت تراکتور بود.این باشگاه بعد از آنکه کمالوند تیم را مهیای لیگ بیست و یکم کرد شبانه فیروز کریمی را به تبریز فراخواند اما مثل روند سالهای گذشته باز هم بعد از مدتی کوتاه دست به تغییر در کادر فنی زد.

جمشید نظمی مدیرعامل تراکتور بعد از شکست هفته اول این تیم مقابل گل‌گهر گفته بود: ما پیش‌بینی کرده ایم تیم ها همیشه در هفته‌های اول نوسان دارند و ان‌شاءالله از هفته های آینده که تیم را کامل تر در اختیار داریم نتایج بهتری می‌گیریم. با اظهارات نظمی و البته مشکلات وی با چند بازیکن بعد از دیدار با پیکان در نهایت فیروز کریمی محترمانه از هدایت تراکتور برکنار شد.

اما باشگاه سوم پدیده است که تنها یک هفته به پای مهاجری ایستاد. مهاجری که جایگزین رحمتی شده بود فقط یک هفته آن هم از روی سکوها نماینده مشهد را هدایت کرد و بعد از اتفاقات عدم سفر تیم به رفسنجان، باشگاه پدیده میثاقیان را جایگزین وی کرد که در آنجا هم حواشی زیادی ایجاد شد.

سوال اینجا است چرا باشگاه‌ها مربیان را با سروصدای فراوان و تعریف‌های کاملا نمایشی در ابتدای فصل جذب می‌کنند اما در نهایت فقط ۴ هفته به آنها فرصت می‌دهند؟ به نظر می‌رسد باشگاه‌هایی مثل فولاد و تراکتور که با سابقه هستند و هواداران خاص خود را دارند قبل از انتخاب مربیان، برنامه‌های کوتاه و بلند مدت آنها را   مورد بررسی قرار می‌دهند که اگر این برنامه ها بررسی نشده قطعا قصور از مدیران این باشگاه‌ها است و اگر هم بررسی شده چرا باید فقط ۴ هفته به آنها فرصت داده شود؟

انتهای پیام/

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا