اخبار ورزشی

محمدی: مقابل تیبیلوف ذهنی و بدنی کم نیاوردم/ پسرعمویم لیاقت طلای جهان را داشت

محمدی: مقابل تیبیلوف ذهنی و بدنی کم نیاوردم/ پسرعمویم لیاقت طلای جهان را داشت

– اخبار ورزشی –

ایمان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران درباره عملکردش در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد که حذفی زودهنگام از دور رقابت‌ها داشت، عنوان کرد: اشتباه کردم، بعد از باخت متوجه شدم که ایرادم چه بود. در واقع تاکتیک‌هایی که روی آنها کار کرده بودیم را فراموش کردم اجرا کنم. کار خودم ایراد داشت.

وی که مقابل تیبیلوف کشتی‌گیر صربستان شکست خورد و با شکست حریفش در مرحله نیمه‌نهایی، نتوانست در گروه شانس مجدد کارش را دنبال کند، درباره اینکه آیا تحت تأثیر جو مسابقات جهانی بزرگسالان قرار گرفته بود؟، گفت: نه اصلاً، هیچ مشکلی از این نظر نداشتم و برای خودم مسابقات را راحت کرده بودم. نه از نظر ذهنی و نه بدنی کم نیاوردم، فقط نکاتی که آنالیز کرده بودیم را اجرا نکردم. تنها دلیل باختم این بود. یعنی فقط به نکات تاکتیکی باختم.

ترک مراسم تقدیر از سوی قهرمان کشتی بازی‌های آسیایی به‌خاطر ربع‌ سکه!

کشتی‌گیر ۲۰ ساله ایذه‌ای در مورد حریفش تأکید کرد: تیبیلوف کشتی‌گیر خوبی بود، چند عنوان اروپایی داشت، هرچند در نیمه‌نهایی باخت و من حذف شدم، اما در نهایت مدالش را گرفت و بر سکوی سومی ایستاد.

محمدی ادامه داد: پیش‌بینی قبلی من این بود که خیلی راحت در بلگراد مدال می‌گیرم، اما متأسفانه این اتفاق افتاد و دستم از مدال کوتاه ماند. به دنبال جبران این نتیجه در مسابقات پیش‌رو هستم.

وی درباره اینکه برای حضور در چرخه المپیک پاریس، به کدام وزن المپیکی خواهد رفت؟ گفت: هنوز تصمیم نگرفته‌ام. وزن بدنم بین ۶۴،۶۵ کیلوگرم است. باید با مربی‌ام صحبت کنم که بهترین تصمیم را در این رابطه بگیرم.

ایمان محمدی که نام خانوادگی‌اش را تغییر داده، درباره نایب‌قهرمانی پسرعمویش علیرضا مُهمدی در مسابقات جهانی صربستان عنوان کرد: خداراشکر که علیرضا مدال گرفت. هر چند می‌توانست و لیاقتش را هم داشت که طلای ۸۲ کیلوگرم را بگیرد، ولی خوشحالم که مزد زحماتش را با مدال جهانی گرفت.

این کشتی‌گیر ایذه‌ای در پاسخ به این سؤال که قصد حضور در لیگ برتر را دارد یا نه؟، گفت: با تیم شرکت ملی فولاد اهواز قرارداد دارم و فکر می‌کنم در مراحل پایانی لیگ برای این تیم کشتی بگیرم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا